گلکسی S7 اج لقب بهترین گوشی سال 2016 را از آن خود کرد

سال پیش بود که در کنگره جهانی موبایل 2016، سامسونگ از پرچم‌داران جدید خود یعنی S7 و S7 اج رونمایی کرد. این دو پرچم‌دار قابلیت‌های بسیار خوبی داشتند که تحسین همگان را در پی داشت. امسال در شروع به کار کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اتفاق خوشی برای سامسونگ رقم خورد. GSMA گلکسی S7 اج را به عنوان بهترین اسمارت فون سال 2016 انتخاب کرد.

بر کسی پوشیده نیست که ناکامی نوت 7 فقید در دست‌یابی گلکسی S7 اج به این عنوان بی تاثیر نبوده اما با این که یک سال از زمان معرفی آن می‌گذرد هنوز یک دستگاه خارق‌العاده است و فروش بالایش بر این گفته صحه می‌گذارد.

اکنون نیز با انتشار اندروید 7 نوقا و تغییر رابط کاربری به Grace UI و بهبود‌هایی که در آن صورت گرفته، درمی‌یابیم که این اسمارفون شایستگی دریافت این جایزه را دارد. زمانی هم که مالکان نوت 7 قصد تعویض آن را داشتند، ترجیح دادند که از گلکسی S7 اج استفاده کنند؛ زیرا شباهت‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن با نوت 7 بسیار زیاد بود.

صفحه نمایش بزرگ به همراه نمایشگر دو طرف خمیده، میزان رم و نوع پردازنده به کار رفته از تشابهات این دو فبلت است و تنها تفاوت‌های این دو در قلم و اسکنر عنبیه بود که در نوت 7 وجود داشت.

جونو پارک، معاون ارشد استراتژی محصول جهانی سامسونگ اظهار داشت: ما بسیار خرسندیم که گلکسی S7 اج به دلیل مهارت در طراحی و نوآوری‌های آن موفق به دریافت این عنوان شده است. این خود نشان داد که ما در سامسونگ با پیگیری‌های مستمر خود جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم که فراتر از انتظارات آن هاست.

حالا هم که S7 اج این عنوان را به دست آورده انتظارات از این شرکت بسیار افزایش یافته است. طرفداران این برند کره‌ای انتظار دارند که محصولات آینده این کمپانی نیز به همین شکل موفق ظاهر شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. توجه به همین کیفیت و امنیت است که سامسونگ را مجبور کرده پرچم‌دار بعدی خود یعنی S8 را برخلاف سنوات گذشته با یک ماه تاخیر معرفی کند تا تضمین دهد که بهترین محصولات را به دست مشتریان خود می‌رساند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “گلکسی S7 اج لقب بهترین گوشی سال 2016 را از آن خود کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH