کنگره جهانی موبایل 2017: نگاهی نزدیک به گوشی T10 لیگو

لیگو یکی از تولیدکنندگان متعدد چینی است که محصولات خود را در نمایشگاه MWC در شهر بارسلونا به نمایش گذاشت. جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند این کمپانی T10 نام دارد که در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد. با این حال، تا الآن فرصت در دست گرفتن این گوشی را نداشتیم و اینک نگاهی نزدیک به آن می‌اندازیم.

فبلت فلزی T10 لیگو مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی IPS fullHD (رزولوشن 1920 در 1080) بوده که با تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت، باریک محسوب می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت دقیقا در پایین دوربین اصلی روی قاب پشتی یافته می‌شود. دو فلاش LED نیز در کنار دوربین اصلی قرار دارند و اسپیکر را می‌توان در پایین دستگاه مشاهده کرد. این گوشی از دکمه‌های لمسی بهره می‌برد و تنها دکمه‌های فیزیکی در سمت راست بدنه وجود دارند، یعنی کلیدهای ولوم و پاور/لاک. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک حسگر 13 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه کار گذاشته شده است، هر چند که دوربین پشتی قطعا قدرتمندتر است. از دیگر مشخصات گوشی T10 می‌توان به پردازنده 64 بیتی ده هسته‌ای Helio X20 مدیاتک، باطری 3500 میلی‌آمپر ساعتی، پورت USB نوع C، حسگر مادون قرمز، سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشملو، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که گوشی T10 هنوز روانه بازار نشده است، اما بدون شک به‌زودی شاهد این مسئله خواهیم بود. قیمت دقیقش را هم نمی‌دانیم اما احتمالا باید حول و حوش 200 دلار باشد. در زیر می‌توانید چند عکس از این گوشی را ببینید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH