نسخه جدید اچ‌پی Elite x3 با سیستم عامل ویندوز در راه است

سال گذشته بود که اچ‌پی در نمایشگاه MWC از یک تلفن همراه مجهز به سیستم عامل ویندوز موسوم به Elite x3 رونمایی کرد. این اسمارت‌فون مقاوم در برابر آب، نمایشگری 6 اینچی داشت و از ویندوز 10 استفاده می‌کرد. به نظر می‌رسد این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسل بعدی این اسمارت‌فون است.

وب‌سایت PC World به تازگی اعلام کرده است که موفق به کشف یک اسمارت‌فون جدید از خانواده Elite در نمایشگاه MWC‌ شده‌ است. در واقع گفته می‌شود این اسمارت‌فون معرفی نشده در غرفه اچ‌پی پشت یک محفظه شیشه‌ای به نمایش گذاشته شده است. بر اساس این گزارش سخنگوی اچ‌پی وجود این اسمارت‌فون را یک نمونه از چگونگی آینده پلتفرم x3 می‌داند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات و ویژگی‌های موجود در پرچم‌دار آینده اچ‌پی وجود ندارد، بنابراین نمی‌دانیم که این اسمارت‌فون کی و چگونه معرفی خواهد شد. به هر حال انتظار می‌رود اچ‌پی در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیش‌تری را از نسل جدید Elite x3 منتشر کند.

هندست معرفی نشده اچ‌پی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با Elite x3 ندارد اما می‌توانیم چند تفاوت جزیی را مشاهده کنیم. به عنوان مثال حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش یافته است و دوربین جلو به سمت چپ منتقل شده است. هم‌چنین به نظر می‌رسد این اسمارت‌فون هم‌چون نسل قبلی در بخش پایینی اسپیکر نداشته باشد و به احتمالا بسیار قوی از ویندوز 10 در آن استفاده خواهد شد که البته غیر عادی به نظر نمی‌رسد.

از آن‌جایی که Elite x3 سال گذشته نمایشگری با وضوح QHD داشت و به چیپست اسنپداگون 820 و 4 گیگابایت رم مجهز شده بود، انتظار می‌رود که نسل جدید هم با سخت‌افزاری قدرتمند روانه بازار شود. در هر صورت بهتر است تا انتشار اطلاعات و اخبار بیش‌تر پیرامون این پرچم‌دار منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH