گوگل سرویس Youtube TV خود را معرفی کرد

حتما تا به حال از سرویس‌های استریم ویدئو استفاده کرده‌اید که امکانی بسیار مفید و کاربردی به شمار می‌روند. این سرویس‌ها روز به روز در حال افزایش هستند. گوگل نیز به تازگی سرویس استریم تلویزیونی خود را که یوتیوب تی‌وی (YouTube TV) نام دارد معرفی کرده است.

در سال‌های گذشته سرویس‌های استریم تلویزیونی محبوبیت بالایی به دست آورده‌اند طوری‌ که در ایالات متحده‌ آمریکا، مشترکین تلویزیون‌های معمولی به تدریج به سمت استفاده از شبکه‌های استریم حرکت می‌کنند. همان گونه که اشاره کردیم کمپانی گوگل اخیرا سرویس استریم ویدئو خود را معرفی کرد که یوتیوب تی‌وی نام آن است. این سرویس به ازای دریافت ماهانه 35 دلار از کاربران، 40 شبکه تلویزیونی محبوب و مهم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

از جمله‌ کانال‌های تلویزیونی که یوتیوب تی‌وی در اختیار کاربران قرار خواهد داد، می‌توان به ABC ،CBS ،FOX ،NBC و ESPN در کنار سایر کانال‌های محبوب تلویزیونی دیگر اشاره کرد. ضمن آن که با خرید اشتراک یوتیوب تی‌وی، یک DVR مبتنی بر فضای ابری (Cloud Storage) دریافت خواهید کرد که می‌توانید ویدیوهای ضبط‌شده از طریق دوربین‌های مداربسته را در این فضا ذخیره کنید تا همیشه در دسترس باشند بدون این که نگران تمام شدن فضای ذخیره خود باشید. هم‌چنین با خرید اشتراک یوتیوب تی‌وی، YouTube RED را نیز در اختیار خواهید داشت که طریق آن می‌توانید محتوای سرویس یوتیوب را بدون نمایش تبلیغات مشاهده کنید.

نکته قابل توجه این که کاربران با خرید یک اشتراک می‌توانند حداکثر تا ۶ اکانت را مورد استفاده قرار دهند. با استفاده از هر کدام از این ۶ اکانت می‌توانید فضایی جداگانه برای DVR دریافت کنید. جالب این است که حتی یوتیوب پیشنهادات متفاوتی نیز برای هر یک از ۶ اکانت ارایه می‌کند. اما یکی از محدودیت‌های این حالت این است که قابلیت استریم DVR فقط برای سه اکانت به‌ طور هم‌زمان وجود دارد. با این حال پیش‌بینی می‌کنیم که این سرویس گوگل مورد توجه بسیاری قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH