نام تجاری Infinity Display برای نمایشگر گلکسی S8 ثبت شد

ما منتظریم که سامسونگ پرچمدار جدیدش را معرفی کند. برای همین این کمپانی کره‌ای این روزها بسیار پر کار است و در همین راستا نام تجاری Infinity Display را برای گلکسی S8 ثبت کرده است که به صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های خمیده در این گوشی اشاره می‌کند.

تمام شایعات و تصاویر منتشرشده در رابطه با گلکسی S8 و +S8 به این نکته اشاره دارند که سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را به نمایش‌گری بزرگ با لبه‌های خمیده و در عین حال با نسبت بالای صفحه نمایش به پنل جلویی معرفی و عرضه خواهد کرد. طبق گزارشات سامسونگ نام تجاری Infinity Display را به ثبت رسانده است.

مدارک ثبت شده در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده‌ آمریکا جزئیات زیادی در مورد ثبت این نام تجاری ارایه نکرده‌ است و تنها این موضوع روشن است که این نمایش‌گر در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته دلیل نبودن اطلاعات کافی در خصوص این نام تجاری واضح است چون سامسونگ نمی‌خواهد تا زمان رونمایی از گوشی پرچمدارش، اطلاعات زیادی در این رابطه ارایه دهد. با این حال نمی‌توان سامسونگ را در حفظ اسرار موفق خواند؛ زیرا در روزهای گذشته پس از انتشار رندرهای مربوط به گلکسی S8، تصاویری واقعی از این گوشی منتشر شده است که جزئیات زیادی از این گوشی هوشمند را نمایش می‌دهند.

در تصاویر منتشر شده می‌توان شباهت زیادی بین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ اج مشاهده کرد. البته ناگفته نماند طراحی خمیده‌ لبه‌ها در مقایسه با گلکسی اس ۷ اج بهبود یافته است. افزایش سایز صفحه نمایش با وجود تغییر نکردن سایز کلی گوشی باعث حذف کلید هوم در جلو به همراه سنسور اثر انگشت شده است. انتظار داریم سنسور اثر انگشت گلکسی اس ۸ به پشت گوشی و در کنار دوربین منتقل شود. علاوه بر کلید فیزیکی پاور و تغییر صدا که در لبه‌ها قرار می‌گیرند، کلید فیزیکی دیگری نیز در نظر گرفته شده که مخصوص دستیار صوتی هوشمند بیکسبی سامسونگ است.

ما هم مثل شما منتظر 9 فروردین و مراسم رونمایی از این گل سرسبد سامسونگ هستیم تا ببینیم چگونه اعتبار خدشه‌دار شده سامسونگ را ترمیم می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH