یک رندر از گوگل Pixel 2 با نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه منتشر شد

با اینکه هم‌اکنون در فصل معرفی پرچم‌داران سال 2017 هستیم، اما جزییات زیادی از پرچم‌داران گوگل در سال 2017 در دسترس نیست. در واقع در حالی که روزانه چندین شایعه پیرامون گلکسی S8 منتشر می‌شود، گوگل پیکسل 2 چندان در خبرها خودنمایی نمی‌کند و تاکنون تنها چند خبر در رابطه با این هندست منتشر شده است.

به‌تازگی مدیران گوگل و چند منبع خبری موثق یک رندر کامل را از این اسمارت‌فون منتشر کرده‌اند که به خوبی ویژگی‌های مورد انتظار از گوگل پیکسل 2 را به نمایش می‌گذارد.

شایعات منتشر شده پیرامون گوگل پیکسل 2 نشان می‌دهد که گوگل برای سال 2017 یک پرچم‌دار استاندارد را در نظر گرفته است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مقاومت گوگل پیکسل 2 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد که کاربران زیادی چشم به راه آن بودند. دیگر بهبودی که انتظار می‌رود در دومین نسل گوگل پیکسل آن را مشاهده کنیم، بهبود قابل توجه بخش دوربین است. نسل اول گوگل پیکسل در بخش دوربین بسیار قدرتمند ظاهر شده بود و بهبود این بخش می‌تواند با افزودن ویژگی‌هایی هم‌چون تثبیت کننده بر پایه سخت‌افزار همراهی شود.

تصویری که به تازگی از پرچم‌دار آینده گوگل منتشر شده است، ویژگی‌های جدید دیگری را هم به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در بخش پشتی این اسمارت‌فون مشخص است، گوگل در نسل آتی پرچم‌دارانش از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

دوربین‌های دوگانه بدون شک یک ویژگی‌ محبوب برای پرچم‌داران سال 2017 محسوب می‌شوند و انتظار می‌رود که اکثر پرچم‌داران معرفی شده در این سال این ویژگی‌ را به همراه داشته باشند. دیگر مشخصه‌ای که می‌توان در این رندر مشاهده کرد، مجهز شدن گوگل پیکسل 2 به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 است که احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از استاندارهای پرچم‌داران اندرویدی مبدل می‌شود.

جدای از این دو قابلیت، در بخش طراحی تغییرات زیادی را مشاهده نمی‌کنیم. در واقع دومین نسل از گوگل پیکسل شباهت زیادی به نسل اول دارد و تنها بهبودهایی جزیی را شاهد هستیم. به هر حال بهتر است تا انتشار اطلاعات بیش‌تر در رابطه با این اسمارت‌فون صبر کنیم، هرچند سال گذشته تا پیش از معرفی گوگل پیکسل اطلاعات زیادی از جانشینان نکسوس 6P و نکسوس 5X در دسترس نبود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH