پیش بینی ال جی از میزان فروش جی 2

lg-optimus-g-2-crave

ال جی جی 2، هر آنچه را که خریداران به دنبال آن هستند خواهد داشت. مشخصات خیره کننده‌اش قلبها را بیش از پیش منتظر آمدنش کرده است. اهل بازی‌ها در هیجان تجربه بازی با پردازنده گرافیکی قدرتمندش آرام و قرار ندارند و چه بگویم از آنهایی که بی تابانه منتظر آزمودن قابلیت بی نظیر مالتی تسکینگ آن با رم 3 گیگابایتی‌اش هستند.

امروز صبح گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد ال جی از هدف فروش 10 میلیونی این اسمارت فون خبر داده است، ولی با توجه به فروش فراتر از پیشبینی گلکسی اس 4 در ماه اول احتمالا ال جی قصد شکسته نفسی داشته است. شاید هم ال جی خواسته  با توجه به وجود رقبای سرسختی چون اکسپریا Z و سامسونگ گلکسی نوت 3 که تنها شش یا هفت هفته به ورودش به میدان باقی مانده است کمی معقولانه صحبت کند و از اعلام ارقام نجومی فروش که شاید بعدها به ضررش تمام شود خود داری کند. قصه هر چه که باشد این چند ماه پایانی امسال دوران جالب توجهی برای اندروید خواهد بود.

3 در مورد “پیش بینی ال جی از میزان فروش جی 2”

  1. من خودم طرفدار ال جی هستم اما واقعا بعید میدونم به این رقم فروش برسه , مخصوصا با وجود رقبایی مثل S4 و نوت 3 که بزودی معرفی میشه , کلا ال جی همیشه از بازار عقبه و همین باعث شده به اون چیزی که حقشه نرسه , در ضمن یه نکته ی روانشناسانه در مورد اسم و لوگوی این شرکت وجود داره و اونم اینه که اسم و لوگوی این شرکت زیبا نیست …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH