براساس پیش‌بینی تحلیلگر KGI گلکسی S8 فروش کمتری را نسبت به نسل قبل تجربه خواهد کرد

تحلیلگر مینگ چی کو که به‌علت پیش‌بینی دقیق برای محصولات اپل به شهرت رسیده است، این بار نظر خود را در رابطه با محصول دیگری بیان می‌کند. به‌تازگی گزارشی توسط این فرد منتشر شده که به بررسی اطلاعات مربوط به گلکسی S8 می‌پردازد. قبل از پرداختن به جزئیات این گزارش باید اعلام کنیم که اکثر پیش‌بینی‌های کو در زمان خود درست بوده البته این گفته‌ها از دقت 100 درصد برخوردار نیستند. در این گزارش کو تمامی شایعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ را جمع‌آوری کرده و دیدگاه کلی خود را نیز بیان نموده است.

همانطور که اکثر علاقمندان به دنیای تکنولوژی می‌دانند، سامسونگ پرچمدار آینده خود را در دو نسخه معمولی و پلاس با نمایشگر‌های 5.8 و 6.2 اینچی و رزولوشن WQHD+ معرفی خواهد کرد. برخلاف سال گذشته، هیچ‌ یک از این دو مدل به نمایشگر مسطح مجهز نشده و سامسونگ آن‌ها را با صفحه نمایش خمیده معرفی می‌کند. باتوجه به گفته‌های کو، سامسونگ دستگاه‌های عرضه شده در کشورهای آمریکا، ژاپن و چین را با پردازنده کوالکام و نمونه‌های مخصوص بازار اروپا و باقی کشورهای آسیایی را با چیپ‌ست اگزینوس خواهد فروخت.

این تحلیلگر KGI اعلام کرده که هر دو نمونه از 4 گیگابایت رم بهره خواهند برد، البته در برخی کشورها همانند کره جنوبی و چین نسخه‌‌ای با 6 گیگابایت عرضه خواهد شد تا کاربران این دو کشور نگرانی بابت میزان رم نداشته باشند.

کو می‌گوید که گلکسی S8 از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره برده و وظیفه ثبت تصاویر سلفی را نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برعهده دارد. سامسونگ به‌علت هزینه بالا و همچنین طراحی نابالغ ISP (پردازشگر سیگنال تصویر) دوربین‌های دوگانه، پرچمدار آینده خود را با یک دوربین معرفی می‌کند. به لطف مجهز شدن این دستگاه به پورت USB Type-C، گلکسی S8 می‌تواند با اتصال به داک حالت کامپیوتر را برای کاربر فراهم کند.

برخلاف گزارش‌های قبلی که به عرضه این دستگاه‌ها در تاریخ 28 آوریل اشاره داشتند، کو معتقد است که سامسونگ فروش این دو مدل را در تاریخ 21 آوریل آغاز خواهد کرد. گلکسی S8 حداقل در 7 رنگ طلایی، نقره‌ای، مشکی روشن، مشکی مات، آبی، ارغوانی و صورتی عرضه می‌گردد.

براساس پیش‌بینی آقای کو، سامسونگ موفق به فروش 40 الی 45 میلیون گلکسی S8 در سال 2017 خواهد شد که باتوجه به فروش 52 میلیونی گلکسی S7 در سال 2016، رقم کمی محسوب می‌شود. شاید دلیل فروش کمتر این دستگاه نسبت به نسل قبلی، عرضه دیرهنگام آن باشد البته به این نکته توجه کنید که گلکسی S7 تنها پرچمدار این برند کره‌ای در سال 2016 نیز بوده است.

1 در مورد “براساس پیش‌بینی تحلیلگر KGI گلکسی S8 فروش کمتری را نسبت به نسل قبل تجربه خواهد کرد”

  1. با توجه به کیفیت پایین گوشیهای سامسونگ و انفجار پیاپی نوت ۷ و زندانی شدن رییس سامسونگ به جرم پرداخت رشوه ، انتظاری هم جز این نمیشد داشت که فروش سامسونگ کاهش پیدا کنه .
    و جدیدا هم معلوم شده که تلویزیون های سامسونگ ابزار جاسوسی سازمان سیا هستند !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH