بهترین گوشی‌های هوشمند جهت هدیه روز مادر

مادر را نمی‌توان با هیچ واژه‌ای توصیف کرد، معروف‌ترین و زیباترین جمله‌ای که در مدح و ستایش مادر شنیده‌ایم را شاید بتوان برای آغاز این مقاله نوشت:

بهشت زیر پای مادران است

با نزدیک شدن به مناسبت‌های مخصوص، هر یک از ما هدایایی را برای نزدیکان خود در نظر می‌گیریم. کمتر از یک هفته تا روز مادر فاصله داریم و شاید بسیاری از افراد خواهان خریداری محصولات دیجیتال برای عزیزترین فرد زندگی خود باشند. درصدر محصولات دیجیتال، گوشی‌های هوشمند قرار داشته که تقریبا تمامی افراد به آن نیاز دارند. در لیست زیر سعی شده تا بهترین گوشی‌های هوشمند از نظر زیبایی، طراحی، اندازه و مشخصات را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اپل آی‌فون 7

برای اولین محصول به سراغ آخرین پرچمدار اپل یعنی آی‌فون 7 می‌رویم. این محصول یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های موجود در بازار بوده که طرفداران زیادی دارد. مسلما در بازاری که رقابتی به این سنگینی در جریان است، چنین محبوبیتی دلایلی دارد. شاید بتوان به طراحی این دستگاه نسبت به نسل‌های گذشته خرده گرفت و آی‌فون 5S را از آن زیباتر دانست ولی کیفیت ساخت آن را تنها می‌توان با واژه بی‌نظیر توصیف کرد. پردازنده قدرتمند، سیستم‌عامل روان، دوربین‌های باکیفیت، شارژدهی مناسب باتری و نمایشگر عالی باعث قرار گرفتن این مدل در لیست خرید شما می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که شاید شما را از خرید این دستگاه منصرف کند، حذف جک 3.5 میلی‌متری صداست که البته به نظر ما برای مادران موضوع مهمی تلقی نمی‌شود. درنهایت پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید رنگ‌های طلایی یا رزدگلد است.

حدود قیمت: 3.100.000 تومان (نسخه 128 گیگابایتی)

اپل آی‌فون SE

دومین محصول نیز از برند آمریکایی اپل است با این تفاوت که با یک گوشی کوچک و طراحی کاملا آشنایی روبرو هستیم. آی‌فون SE که از طراحی کاملا یکسانی با آی‌فون 5S بهره می‌برد در کنار کیفیت ساخت بالا، ظاهر بسیار زیبایی دارد و حتی می‌توان آن را اوج طراحی این برند دانست. نمایشگر 4.0 اینچی و وزن 113 گرمی آیفون SE را تبدیل به مدلی مناسبی برای بانوان می‌کند. دوربین اصلی باکیفیت، شارژدهی بالای باتری، طراحی فوق‌العاده و کیفیت ساخت عالی می‌تواند باعث قرارگیری این محصول در لیست خرید شما شود. این محصول دارای ضعف‌هایی نیز بوده که در این میان می‌توان به دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت قدیمی و کنتراست متوسط نمایشگر اشاره نمود که به‌ نظر ما فقط می‌توان مشکل اول را بزرگ تلقی کرد. رنگ‌های طلایی و رزگلد برای هدیه دادن کاملا مناسب هستند.

حدود قیمت: 2.000.000 تومان (نسخه 64 گیگابایتی)

هواوی آنر 8

محصول پیشنهادی بعدی از برند چینی هواوی بوده که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند، البته دستگاه آنر 8 از برند آنر که زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود، است. این مدل دارای بنده شیشه‌ای باکیفیتی بوده که در رنگ‌های مختلفی عرضه شده که به نظر ما آبی جذاب‌ترین رنگ آن است. شاید این دستگاه در نگاه اول برای یک خانم بزرگ به‌نظر برسد، ولی باتوجه به ضخامت 7.5 میلی‌متری می‌توان آن را یک گوشی خوش دست نامید. پردازنده قدرتمند، دوربین اصلی دوگانه باکیفیت، 4 گیگابایت رم، نمایشگر عالی و قیمت مناسب باعث می‌شود که این دستگاه در لیست شما جای بگیرد. متاسفانه شارژدهی باتری این دستگاه متوسط ارزیابی می‌شود.

حدود قیمت: 1.300.000 تومان (نسخه 32 گیگابایتی)

هواوی P8 لایت

محصول بعدی نسخه ضعیف شده هواوی P8 محسوب می‌شود که از طراحی مناسبی برای یک خانم بهره می‌برد. اگرچه بدنه این دستگاه پلاستیکی بوده ولی دارای کیفیت مناسبی است. وزن 131 گرمی و ضخامت 7.7 میلی‌متری برای یک گوشی هوشمند 5.0 اینچی بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. دلیل اصلی انتخاب این دستگاه، طراحی زیبا و اندازه آن بوده که باعث می‌شود در لیست خرید شما قرار بگیرد. شاید با مشاهده مشخصات فنی این مدل مقداری از انتخاب خود ناامید شوید، ولی باید به شما بگوییم که لگ آزاردهنده‌ای را در هنگام استفاده مشاهده نخواهید کرد.

حدود قیمت: 580.000 تومان

اچ‌تی‌سی One A9

اچ‌تی‌سی در سال 2015 از دستگاه میان‌رده جدید خود با طراحی مشابه آی‌فون پرده برداشت. مسلما با مشاهده One A9 به یاد آی‌فون خواهید افتاد ولی نمی‌توانید این سازنده تایوانی را متهم به کپی‌برداری کنید. این گوشی هوشمند دارای بدنه فلزی بوده که کیفیت خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وزن 143 گرمی و ضخامت 7.3 میلی‌متری برای یک دستگاه فلزی با نمایشگر 5.0 اینچی بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. اچ‌تی‌سی در این محصول از نمایشگر امولد بهره برده و همچنین رنگ‌های جذابی را برای آن درنظر گرفته است. مشخصات فنی مناسب، رابط کاربری روان، دوربین باکیفیت و اندازه مناسب باعث قرارگیری این مدل در لیست پیشنهادی ما می‌شود. متاسفانه باتری این گوشی هوشمند شارژدهی متوسطی دارد. در تصویر بالا رنگ Deep Garnet را مشاهده می‌نمایید.

حدود قیمت: 1.200.000 تومان (نسخه 32 گیگابایتی)

شیائومی Mi 5

برای آخرین دستگاه به سراغ یکی از ارزشمندترین گوشی‌های پرچمدار بازار یعنی شیائومی Mi 5 می‌رویم. این مدل علاوه‌بر طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. وزن 129 گرمی و ضخامت 7.3 میلی‌متری این دستگاه آن را تبدیل به دستگاهی خوش دست می‌کند. اگرچه این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند ولی 32 گیگابایت حافظه داخلی برای بسیاری از افراد مخصوصا مادران کافی به‌نظر می‌رسد. یکی از مشکلات این مدل، لیز بودن قاب پشتی است که درصورت عدم مراقبت از دست شما جدا می‌شود. ما رنگ سفید و طلایی را برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حدود قیمت: 1.250.000 تومان (نسخه 32 گیگابایتی)

1 در مورد “بهترین گوشی‌های هوشمند جهت هدیه روز مادر”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH