نخستین ساعت هوشمند ماژولار جهان توسط تگ هویر و با قیمت 1650 دلار معرفی شد

تاکنون در سال 2017، سه ساعت مبتنی بر اندروید ور (Android Wear) و با نام‌های LG Watch Style، LG Watch Sport و Huawei Watch 2 معرفی شده‌اند. این ساعت‌ها قصد دارند تا توانایی‌های پلتفرم اندروید ور 2.0 را به نمایش درآورند و همگی قیمت‌هایی حدود 249 و 349 دلار دارند. اما اگر چنین برچسب قیمتی شما را ارضا نمی‌کند، حالا کمپانی تگ هویر گزینه‌ای را در مقابل شما قرار داده و ساعت هوشمند Connected Modular 45 را معرفی کرده است.

چنین قیمت گزافی Connected Modular 45 را بیشتر به یک زیورآلات تبدیل می‌کند تا یک ساعت هوشمند. این ساعت از پردازنده Atom Z34XX، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 به‌صورت پیش‌فرض بهره می‌گیرد. اما هیچ‌کدام از این‌ها قیمت 1600 دلاری را توجیه نمی‌کند بلکه آنچه باعث ارزش بالای آن می‌شود، در نام این محصول نهفته شده و به طراحی آن بازمی‌گردد.

تگ هویر Connected Modular 45 ساعت بسیار زیبایی است و لقب «ماژولار» به این دلیل بر روی آن نهفته شده که کاربر می‌تواند به هنگام سفارش آن از وب‌سایت کمپانی تگ هویر، ساعت هوشمند خود را شخصی‌سازی کند. این شخصی‌سازی در کنار مواردی چون فریم آلومینیومی و بند ساعت، شامل ماژول اصلی، بخش‌های اتصالی، بند و اندازه بند هم می‌شود. این ویژگی شبیه به Moto Maker موتورولا است.

در کنار شخصی‌سازی‌های فراوان، قول داده که این ساعت تجربه کاربری بسیار لذت بخشی داشته باشد. وجود باتری 410 میلی‌آمپری که تا 25 ساعت دوام می‌آورد، نمایشگر AMOLED 1.39 اینچی و شیشه یاقوتی با کیفیت بالا مؤید این امر است. همچنین وجود سنسورهایی نظیر GPS و NFC می‌تواند شما را از اتصال به گوشی هوشمندتان در بسیاری از موارد بی‌نیاز کند. درنهایت باید اشاره کنیم که Connected Modular 45 تا عمق 100 متری در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌کند. البته فروبردن چنین ساعتی به درون آب کار غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

امکان خرید این ساعت هوشمند، از امروز از طریق وب سایت تگ هویر فراهم است و قیمت آن هم از 1650 دلار در مدل پایه شروع شده و با توجه به شخصی‌سازی های خریدار می‌تواند تا 6750 دلار هم افزایش یابد. می‌توان گفت که کمپانی تگ هویر با این محصول، کاربران ثروتمند را هدف قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH