یک تبلت جدید از ایسوس مجهز به اندروید نوقا در GFXBench رویت شد!

اگر قصد دارید یک تبلت جدید اندرویدی را خریداری کنید، بهتر است تا معرفی تبلت جدید ایسوس صبر کنید. به‌تازگی مشخصات یک تبلت از این کمپانی در GFXBench رویت شده که به اندروید نوقا مجهز شده است؛ برخی بر این باور هستند که این تبلت یک محصول جدید از ایسوس خواهد بود.

باتوجه به مشخصات منتشر شده توسط این بنچمارک، این تبلت از یک نمایشگر 9.6 اینچی با وضوح 2048×1536 پیکسل استفاده می‌کند و در بخش پردازشی می توانیم یک چیپست 12 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتز را مشاهده کنیم. از دیگر مشخصات پردازشی این تبلت می‌توان به مجهز بودن به چیپست گرافیکی PowerVR Rogue GX6250 ساخته شرکت Imagination Technologies، چهارگیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی این تبلت بزرگ 7 مگاپیکسلی است و در بخش جلویی از یک سنسور با وضوح 4.7 مگاپیکسل استفاده شده است.

مشخصات این تبلت نشان می‌دهد با یک دستگاه بالارده مواجه خواهیم بود، البته بازهم تا زمان معرفی و عرضه نمی توان به‌طور قطعی این موضوع را تایید کرد. زمان معرفی این تبلت به هیچ عنوان مشخص نیست، زیرا این نشت تنها از جانب یک بنچمارک صورت گرفته و حتی ممکن است تنها یک دستگاه آزمایشی بوده و به مرحله تولید نرسد. به هرحال یک تبلت 9.6 اینچی با مشخصات قدرتمند برای کاربران زیادی جذاب و کاربردی خواهد بود، بنابراین بهتر است تا انتشار خبرهای بیش‌تر پیرامون این دیوایس صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH