نتیجه تست عمر باتری اچ‌تی‌سی U Ultra مشخص شد

ابتدای سال 2017 میلادی بود که کمپانی اچ‌تی‌سی از سری جدید تلفن‌های هوشمند خود و البته پرچم دار آن‌ها یعنی اچ‌تی‌سی U Ultra رونمایی کرد. در کنار مشخصات فنی نسبتا قابل قبول، بزرگ‌ترین وجه تمایز این گوشی نسبت به رقبایش را می‌توان بدنه‌ای براق و چشم نواز دانست. اما این دستگاه هنوز به صورت گسترده موجود نیست تا بتوان عملکرد فنی آن را مورد بررسی قرار دارد. با این حال اخیرا سایت PhoneArena نتیجه تست باتری اچ‌تی‌سی U Ultra را منتشر کرده است.

همان‌طور که می‌دانید گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا یک فبلت مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح Quad HD است که یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازمش را تامین می‌کند. بدون شک چنین باتری برای یک گوشی با نمایشگر غول پیکر Quad HD کم است. در حالی که بعید به نظر می‌رسید عمر باتری اچ‌تی‌سی یو اولترا بتواند رضایت بخش باشد اما حقیقت ماجرا این است که اچ‌تی‌سی موفق شده به خوبی گوشی جدید خود را با یک باتری 3000 میلی‌ آمپری مدیریت کند. در شرایطی که نمایشگر این گوشی بر روی 200 نیت، که سطح روشنایی برای استفاده راحت در یک محیط داخلی است، تنظیم شد، دستگاه از آزمون خود سربلند بیرون آمد و توانست 6 ساعت و 56 دقیقه روشن بماند.

زمانی که عمر باتری اچ‌تی‌سی یو اولترا را با دیگر پرچمداران مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که تمامی گوشی‌های بالارده عمر باتری به مراتب کم‌تری نسبت به گوشی‌های مقرون به صرفه بازار دارند؛ یعنی میان رده‌هایی که از صفحه نمایش فول اچ‌دی یا اچ‌دی استفاده می‌کنند زمان بیشتری می‌توانند روشن بمانند.

یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی باتری یک گوشی هوشمند، مدت زمان لازم برای رسیدن شارژ آن از 0 به 100 درصد است. گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا در این آزمون سازنده‌اش را سربلند کرده است. این گوشی برای شارژ کامل نیازمند مدت زمان 1 ساعت و 40 دقیقه است که از این حیث رکورد ثبت شده توسط آن تنها کمی بیش‌تر از گوشی‌های سامسونگ بوده و سریع‌تر از گوشی‌های گوگل پیکسل و هم‌چنین آی‌فون 7 است.

با توجه به نتایج به دست آمده در این آزمایش می‌توان گفت که در مجموع باتری 3000 میلی آمپر ساعتی یو الترا عملکرد قابل قبولی داشته که برای یک روز استفاده معمولی از گوشی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود.

به‌زودی بررسی تخصصی این گوشی را در آی‌تی‌رسان خواهید خواند.

1 در مورد “نتیجه تست عمر باتری اچ‌تی‌سی U Ultra مشخص شد”

  1. مخصوصا که اگه که دیگه تکنولوژی اینترنت های ماهواره ای هرچه سریعتر بیاد که راحت بیشیم ازاین بی کفیتی وگرانی اینترنت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH