آموزش نحوه فعال کردن چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های پیکسل گوگل

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید چراغ‌های LED در گوشی‌های Pixel و Pixel XL نیز وجود دارند، اما به دلیل فعال نبودن این ویژگی به صورت پیش‌فرض، بسیاری از کاربران از وجودش بی اطلاع هستند.

پس از گذشت سال‌ها توسعه سیستم‌عامل اندروید، بالاخره این غول جستجوی اینترنتی تصمیم گرفت تا اولین تلفن هوشمند مطابق با اهداف خودش را تولید کند. با اینکه گاهی اوقات مشکلات کوچک و بزرگی در گوشی‌های Pixel گوگل به گوش می‌رسید اما فروش این گوشی‌هوشمند هیچ‌گاه دچار افت نشد. اگر گوگل پیش‌بینی‌ درست و آمادگی بیشتری برای عرضه این محصول داشت، فروش بسیار بیشتری را برای گوشی پیکسل، تجربه می‌کرد. به هر حال این کمپانی توانست فروش قابل قبولی را برای اولین اسمارتفون تمام گوگلی خود بدست آورد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا نحوه فعال کردن چراغ‌ LED نوتیفیکیشن را در گوشی پیکسل به شما آموزش دهیم.

قابلیت نمایشگر محیطی (Ambient Display) در این تلفن‌هوشمند برای یادآوری نوتیفیکیشن‌ها بسیار کاربردی و مفید است، اما بعضی از کاربران برای افزایش طول عمر باتری و سادگی بیشتر، چراغهای LED را نسبت به این ویژگی ترجیح می‌دهند. در حقیقت چراغ‌های LED در گوشی‌های Pixel و Pixel XL نیز وجود دارند، اما به دلیل فعال نبودن این ویژگی به صورت پیش‌فرض بسیاری از کاربران از وجود این قابلیت بی اطلاع هستند. شما ‌می‌توانید به دلخواه هرکدام از ویژگی‌های Ambient Display یا چراغهای LED را که تمایل دارید فعال کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که هر دو ویژگی ذکر شده را همزمان فعال و مورد استفاده قرار دهید. برای فعال کردن چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها مراحل زیر را انجام دهید:

1. وارد بخش تنظیمات(Settings) تلفن‌همراه خود شوید.

2. گزینه نوتیفیکیشن‌ها (Notifications) را انتخاب کنید.

3. آیکون چرخ‌دنده موجود در قسمت بالا و سمت راست نمایشگر را انتخاب کنید.

4. سپس در منوی باز شده، گزینه Pulse notification light را فعال کنید.

گوشی پیکسل

پس از انجام مراحل بالا چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها، که در قسمت بالایی سمت چپ دستگاه قرار دارد فعال می‌شود و در صورت دریافت هرگونه اعلان این چراغ با چشمک زدن شما را مطلع خواهد کرد. در هر حاضر تنظیماتی برای تغییر رنگ یا شخصی سازی بیشتر این قابلیت وجود ندارد، اما انتظار می رود که گوگل در بروزرسانی‌های بعدی قابلیت‌های جدیدی را به این بخش پرکاربرد اضافه کند. نظر خود را درباره این ویژگی با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

1 در مورد “آموزش نحوه فعال کردن چراغ LED نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های پیکسل گوگل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH