شیائومی Mi6 با پردازنده اسنپدراگون 835 و قیمت 299 دلار مشاهده شد

با نزدیک شدن به اواخر ماه مارس، شایعات در رابطه با شیائومی Mi6 در حال افزایش یافتن است. این شرکت چینی بعد از تاخیر در عرضه جایگزین شیائومی Mi4 در بازارهای غربی، موقعیت خود را در این کشورها از دست داده‌ است، البته به‌نظر می‌رسد که این شرکت هم‌اکنون در حال آمادگی برای بازگشت بوده و گوشی هوشمند Mi6 با قیمت رقابتی برگ برنده شیائومی محسوب می‌شود. امروز جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر شده که می‌توانید برای آشنایی با آن‌ها همراه ما باشید.

شیائومی Mi6 با سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت 299 دلاری در Oppomart مشاهده شد

اگر بخواهیم به یک ویژگی مشترک گوشی‌های پرچمدار اشاره کنیم، قطعا قیمت بالای آن‌ها را مدنظر قرار می‌دهیم. تا امروز آی‌فون‌های اپل، سامسونگ گلکسی سری S، گوگل پیکسل و سری G شرکت ال‌جی از قیمت‌های بالایی برخوردار بودند و به‌نظر می‌رسد که امسال شاهد جهشی در قیمت این دستگاه‌ها باشیم چراکه گفته می‌شود گلکسی S8 و آی‌فون 8 دارای قیمت بالاتری نسبت به نسل قبل خواهند بود. براساس گزارشات گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به‌ترتیب قیمتی برابر با 800 و 900 دلار داشته و اپل برای آی‌فون 8 قیمتی نزدیک به 1000 دلار درنظر گرفته است. مسلما نمایشگرهای جدید و بهتر، سخت‌افزار قدرتمندتر و طراحی‌های جدید باعث این افزایش قیمت شده‌اند.

اگر شما به‌دنبال خریداری گوشی هوشمندی با پردازنده 10 نانومتری و قیمت مناسبی هستید، نیازی به جستجوی بیشتر ندارید. شایعات گذشته به قیمت 299 دلاری شیائومی Mi6 اشاره داشتند و امروز نیز سایت Oppomart این دستگاه را با همین قیمت در سایت خود قرار داده است.

علاوه‌بر قیمت، این فروشنده مشخصات فنی این دستگاه را نیز منتشر نموده که همانند شایعات قدرت Mi6 را پردازنده اسنپدراگون 835 تامین خواهد کرد. وظیفه همراهی این پردازنده را 6 گیگابایت رم برعهده داشته و دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با سنسور Exmor سونی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارد. اخیرا عکس‌هایی از این مدل فاش شده که آن را با دوربین دوگانه نشان می‌دادند، درنتیجه مشتاق هستیم که بدانیم که این رزولوشن مربوط به کدام دوربین است. نکته قابل توجه ذکر دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل در قسمت توضیحات و تغییر این رزولوشن به 6 مگاپیکسل در بخش مشخصات فنی است.

ظاهرا شیائومی نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته که البته شایعات گذشته به صفحه نمایش 5.2 اینچی اشاره داشتند. اگر این قیمت حقیقت داشته باشد، مسلما بسیاری از افراد همانند ما تعجب خواهند کرد. امیدواریم که این قیمت، کاهش کیفیت پرچمدار آینده شیائومی را در پی نداشته باشد چراکه کسی خواهان تکرار تجربه تلخ گلکسی نوت 7 نیست.

1 در مورد “شیائومی Mi6 با پردازنده اسنپدراگون 835 و قیمت 299 دلار مشاهده شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH