هر آن چیزی که اپل امروز معرفی کرد: از آی‌فون قرمز تا اپلیکیشن کلیپس!

شرکت اپل امروز از چندین و چند محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصولات شامل آی‌فون با رنگ قرمز، آی‌پدهای ارزان قیمت جدید به همراه چندین و چند اکسسوری و همچنین چند به‌روزرسانی برای محصولات قبلی اپل می‌شود.

اگرچه اپل برای معرفی رسمی این محصولات از برگزاری یک رویداد صرفنظر کرده با این حال برای معرفی و شناساندن محصولات جدید خود از طریق رسانه‌های مختلف از جمله وب‌سایت رسمی‌اش اقدام کرده است. در ادامه قصد داریم به معرفی اجمالی تمامی محصولات کلیدی معرفی شده توسط اپل بپردازیم.

آی‌پدهای جدید

آیپد جدید اپل که دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی بوده و ضخامت آن کمی بیشتر از آی‌پد ایر ۲ است با قیمت کمتری نسبت به آن یعنی ۳۲۹ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی قیمت گذاری شده است. تبلت جدید اپل مجهز به چیپ قدرتمند A9 است. اپل پیش از این در آی‌فون 6S نیز از این چیپ بهره گرفته بود. با این حال تبلت جدید اپل فاقد صفحه نمایش ویژه که در آی‌پد پرو وجود داشت بوده و از داشتن اسپیکرهای استریو نیز بی‌بهره است. با معرفی آی‌پدهای جدید اپل، کاربران قادر خواهند بود از بین محصولات مختلفی چون آی‌پد مینی، آی‌پد جدید ۹.۷ اینچی، آی‌پد پرو ۹.۷ اینچی یا ۱۲.۹ اینچی یکی را برگزینند.

آی‌فون ۷ با رنگ قرمز

دیگر محصول جدید اپل آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس با رنگ قرمز است که در دو مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و خبری از نسخه ۳۲ گیگابایتی این محصول نخواهد بود. به جز تغییر در رنگ، سایر مشخصات این گوشی هوشمند هیچ تغییری پیدا نکرده است.

آی‌فون ۷ با رنگ قرمز در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب قیمت ۷۴۹ و ۸۴۹ دلاری دارند. از سوی دیگر آی‌فون ۷ پلاس نیز با رنگ قرمز در دو نسخه‌ با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که به ترتیب با ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار به فروش خواهند رسید.

مدل‌های جدید آی‌فون SE

از دیگر محصولات جدید شرکت اپل می‌توان به ارایه دو نسخه تازه از گوشی هوشمند آی‌فون SE اشاره داشت. تنها تغییر ایجاد شده در این دو مدل جدید، میزان حافظه داخلی بکار رفته در این محصولات است. اپل قصد دارد تولید مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آی‌فون SE را متوقف کرده و دو مدل جدید ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی را جایگزین آن دو کند. گفتنی است ارزانترین مدل آی‌فون SE در حال حاضر ۳۹۹ دلار و گرانترین مدل آن نیز با قیمت 499 دلار به فروش می‌رسد. 

اپلیکیشین Clips

اپل علاوه بر ارایه محصولات سخت‌افزاری جدید از اپلیکیشن جدیدی با نام Clips نیز رونمایی کرد. این اپلیکیشین که می‌توان آن را ترکیبی از اسنپ‌چت و آی‌مووی دانست، به کاربر امکان خلق تصاویر و ویدیو‌های کوتاه را می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترهای موجود در این اپلیکیشن به تصاویر خود افکت‌های متنوعی ببخشند.

بندهای جدید ساعت اپل

در این بین به نظر می‌رسد که اپل از ساعت‌های هوشمند خود نیز غافل نمانده و با معرفی چندین بند برای این گجت‌های پوشیدنی به طرفداران آن نیز توجه ویژه‌ای داشته است. بندهای نایلونی راه راه، بند جدید ورزشی نایک و بند Hermes‌ از جمله بندهای جدید برای ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شوند.

کیس‌های جدید مخصوص آی‌فون

اما آخرین محصولی که به آن می‌پردازیم کیس‌های جدیدی است که برای آی‌فون ۷ و ۷ پلاس و در شش رنگ جدید عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها در دو مدل چرمی و سیلیکونی و با قیمتی بین ۳۵ تا ۴۹ دلار عرضه خواهند شد.

2 در مورد “هر آن چیزی که اپل امروز معرفی کرد: از آی‌فون قرمز تا اپلیکیشن کلیپس!”

    1. عزیزم مگه وقتى سامسونگ یا هر شرکت دیگه اى یه گوشى پایین رده یا میان رده معرفى میکنه کسى مسخره میکنه نه چون انتظارى نیست براى یک تحول در یک گوشى میان رده.الان هم انتظار تحولى نداشتیم انشالله براى آیفون بعدى

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH