با مشخصات سخت افزاری آلکاتل Idol 5S آشنا شوید

ماه قبل بود که نشانه‌هایی از  گوشی آلکاتل Idol 5S در گیک بنچ رویت شد. حالا هم اطلاعات بیشتری از این میان رده منتشر شده که قرار است به زودی معرفی شود. در ادامه مشخصات بیشتری از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

همان گونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید این تلفن همراه مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک هلیو P20 یا همان MediaTek MT6757CH خواهد بود که با معماری ARMv8 تولید شده و هسته های آن از نوع Cortex A53 است و فرکانس 2.3 گیگاهرتزی دارد. پردازش گرافیکی این چیپست هم بر عهده مالی T880 است. بدین ترتیب این گوشی از OpenGL 3.2 نیز پشتیبانی می‌کند. 3 گیگابایت حافظه رم برای این هندست در نظر گرفته شده تا آن را به یک میان رده نسبتا قدرتمند تبدیل کند. آلکاتل برای میان رده خود 32 گیگابایت حافظه داخلی لحاظ کرده که البته حدود 23 گیگابایت از آن در دسترس کاربر خواهد بود.

صفحه نمایش 5.2 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. این پنل می‌تواند لمس هم‌زمان 5 نقطه را تشخیص دهد. در میان‌رده جدید آلکاتل از اندروید 7 نوقا استفاده شده تا این دستگاه به جدیدترین سیستم عامل گوگل مجهز باشد.

دوربین پشت دستگاه یک سنسور 12 مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئو‌های 4K را دارد. دوربین جلوی آن هم مجهز به سنسوری 8 مگاپیکسلی است و آن طور که به نظر می‌رسد، می‌تواند ویدئوهای با کیفیتی ضبط کند. به احتمال فراوان سنسور اثر انگشت آلکاتل Idol 5S در پشت دستگاه قرار دارد و ظرفیت باتری آن هم تفاوت زیادی با Idol 4S نخواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH