اینستاگرام با افزایش دو برابری نسبت به 6 ماه گذشته، یک میلیون تبلیغ‌کننده دارد

اینستاگرام در حال تبدیل‌شدن به یک پلتفرم برای تبلیغ‌کنندگان است. از ماه سپتامبر که اینستاگرام امکان تبلیغ کردن را به اپلیکیشن خود آورده، تعداد تبلیغ‌کنندگان با افزایش دو برابری به یک میلیون رسیده است درحالی‌که سال گذشته این رقم، 200 هزار بود.

تبلیغ کردن در این رسانه اجتماعی می‌تواند بسیار مفید باشد چراکه روزانه 400 میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. جیمز کوارلز مدیر بخش تبلیغات اینستاگرام می‌گوید 80 درصد از کاربران، حداقل یکی از کسب‌وکارها را در این شبکه دنبال می‌کنند. این موضوع کاربران تشویق می‌کند تا نه تنها کسب‌وکارها را دنبال کنند، بلکه وب‌سایتشان را هم مشاهده کرده و با آنها معاملات تجاری داشته باشند.

همین موضوع صاحبان مشاغل را تشویق می‌کند تا بیش‌ازپیش از اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده کنند. این چرخه می‌تواند درنهایت منجر به افزایش کاربران مؤثر در این رسانه اجتماعی شود. باید اشاره کنیم که تبلیغ کردن در اینستاگرام برای حساب‌های کاربری تجاری، بسیار ساده بوده و تنها 4 قدم ساده دارد.

اینستاگرام قصد دارد تا ویژگی به اپلیکیشن خود اضافه کند که به کاربران اجازه می‌دهد با کمپانی قرار ملاقاتی را ترتیب داده و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنند. این بدین معنی است که اینستاگرام می‌تواند تبدیل به پرتال اینترنتی دوم برای مشاغل گوناگون شود.

هرچه کمپانی‌ها علاقه بیشتری به پیشرفت نشان دهند، اینستاگرام هم برای هماهنگی با آن‌ها ادامه می‌دهد. این می‌تواند درس بزرگی برای سایر رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان باشد که به دنبال ایجاد چنین ویژگی هستند تا از این طریق، عواید بیشتری را به‌دست آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH