سامسونگ گوشی گلکسی S8 را تا ۳ ماه پس از خرید پس گرفته و پول‌تان را می‌دهد!

زمان زیادی به معرفی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 نمانده و این کمپانی مشهور به فکر جلب اعتماد خریداران بعد از حوادث تلخی که برای گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاد و به شهرت این شرکت ضربه زد، است.

گلکسی نوت ۷ چند ماه پیش به دلیل انفجار و آتش سوزی موارد متعددی از این اسمارت فون، در بازار تمامی کشور‌ها جمع آوری شده و تولید آن متوقف شد.

سامسونگ برای بدست آوردن رضایت مشتریان و فروش بیشتر این محصول متعهد شد که در صورت وجود مشکل، بدون هیچ قید و شرطی تا سه ماه پس از خرید، اسمارت فون فروخته شده خود را پس گرفته و وجه پرداختی را به مشتریان بازگرداند.

با اینکه این تصمیم می‌تواند بدی‌هایی داشته باشد ولی تصمیم خوبی است و برای مصرف کنندگان دلگرم کننده خواهد بود.

اگر این گزارش درست باشد مشتاقان این اسمارت فون می‌توانند در مدت زمان طولانی تری این دوایس را تست کنند و از خرید خود مطمئن شوند.

این ویژگی برای مشکل پسندان افرادی که نگران امنیت گوشی هوشمند خود هستند بسیار خوب است.

در این خبر گفته شده که دستیار صوتی بیکسبی به صورت پیش فرض روی گلکسی S8 قرار نخواهد داشت ولی با به‌روز رسانی نرم افزاری در نیمه اول سال جاری به این اسمارت فون اضافه خواهد شد.

با اینکه تقریبا تمامی مشخصات و عکس‌های گلکسی S8 به بیرون درز کرده و می‌توان گفت چیزی از این اسمارت فون باقی نمانده که اطلاع نداشته باشیم اما سامسونگ قصد دارد پرچمدار خود را روز ۹ فروردین معرفی کند.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “سامسونگ گوشی گلکسی S8 را تا ۳ ماه پس از خرید پس گرفته و پول‌تان را می‌دهد!”

  1. اگه من بدون مشکل همینطوری دلم خواست پس بدم میگیره؟؟
    منظور یه مدت فقط دستم باشه بعدا پسش بدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH