ساخت دوچرخه‌ای با همکاری بوگاتی و PG با وزنی کمتر از 5.5 کیلوگرم

کمپانی بوگاتی به ساخت سوپر اسپرت‌های فوق‌العاده شهرت دارد اما به‌تازگی با همکاری PG، دست به ساخت دوچرخه‌ای با قیمت 39000 دلار زده است.

خبر خوب برای دوچرخه‌سواران این است که کمپانی PG با همکاری بوگاتی دست به توسعه و ساخت دوچرخه‌ای عالی زده است. نتیجه تجربه PG در ساخت دوچرخه و طراحی منحصربه‌فرد بوگاتی، محصولی را به وجود آورده که از نظر کیفیت، ساختار و البته قیمت بی‌رقیب است.

آنچه که باعث تمایز دوچرخه PG Bugatti Bike از سایرین می‌شود، فریم بسیار سبک آن است. 95 درصد از مواد به‌کار رفته در این دوچرخه از جنس فیبر کربن است که این موضوع باعث می‌شود تا وزن آن از 5.5 کیلوگرم (12 پوند) هم کمتر باشد. این وزن می‌تواند باعث شگفتی دوچرخه‌سوار شود. به‌علاوه هر خریدار می‌تواند برای شباهت با خودروهای بوگاتی، دوچرخه خود را شخصی‌سازی کند. برای تکمیل زیبایی، رنگ‌ها و طرح نقاشی‌های مختلف، به همراه کربن رنگ‌شده و گزینه‌های زیادی برای پوشش چرمی در دسترس است. نشان برند بوگاتی هم وضعیت نهایی دوچرخه را بسیار لوکس می‌کند.

در کنار ظرافت و زیبایی، دوچرخه بوگاتی از بهترین متریال موجود بهره می‌برد. تمام بخش‌های آن ازجمله فریم، دسته‌ها، ترمز و نشیمنگاه و سایر قسمت‌ها از بهترین فیبر کربن موجود در بازار ساخته شده‌اند. باوجود متریال تقویت‌شده در بدنه، دوچرخه بوگاتی استحکام بسیار بالایی دارد که می‌تواند قیمت گزاف آن را توجیه کند.

PG اجزا این وسیله نقلیه را در کشور آلمان ساخته است، چراکه تکنولوژی ساخت آن تنها در صنعت خودروسازی و هوا و فضا یافت می‌شود. می‌توان گفت که خریداران، سبک‌ترین و محکم‌ترین دوچرخه موجود در بازار را در اختیار خواهند داشت.

هنگامی‌که محصولی را از یکی از بهترین خودروسازان جهان خریداری می‌کنید، انتظار بهترین‌ها را دارید. این دوچرخه نه تنها فریم بسیار سبکی دارد، بلکه PG در تمام بخش‌ها، آئرودینامیک را در حالت بهینه طراحی نموده است. درست به‌مانند خودروها، بوگاتی در طراحی این دوچرخه هم کمک کرده تا به اندازه کافی سریع باشد.

PG و بوگاتی تنها 667 نسخه از این دوچرخه را تولید خواهند کرد که این بدین معنی است که بسیار منحصربه‌فرد خواهد بود. همان‌طور که اشاره کردیم، این محصول از بهترین مواد ساخته شده و قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد که با توجه به این موضوع، قیمت 39000 دلاری را در مقابل مشتری قرار می‌دهد. به‌هرحال کیفیت ارزان به دست نمی‌آید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH