در اندروید O امکان شخصی سازی رینگتون فراهم شده است

اگر اخبار دنیای فناوری را در چند روز گذشته دنبال کرده باشید احتمالا با خبر شده‌اید که سه روز پیش شرکت گوگل زودتر از آن‌چه انتظار داشتیم از جزئیات نسخه جدید اندروید به نام اندروید O پرده برداشت. این در حالی رخ داده که اندروید 7.0 نوقا هنوز کم‌تر از 3 درصد دستگاه‌های اندرویدی را شامل می‌شود و بسیاری از کاربران آن را تجربه نکرده‌اند.

در مورد تغییرات مربوط به نسخه جدید اطلاعات کاملی ارائه نشده اما با خبر هستیم که بیش‌ترین بهبودها در این نسخه مربوط به عمر باتری است. البته یقینا از لحاظ ظاهری و جنبه‌های کاربردی دیگر هم تغییراتی را شاهد خواهیم بود. یکی از این تغییرات صورت گرفته در نسخه جدید اندروید، امکان تنظیم و انتخاب رینگتون سفارشی برای زنگ گوشی، اعلانات و پیام‌ها است.

در حال حاضر، تغییر رینگتون به نوع سفارشی آن در اندروید بسیار دشوار است. البته این امر در سیستم عامل iOS بسیار سخت‌تر است. خوشبختانه اندروید O قصد دارد در این زمینه شرایط را بهبود دهد. برای انتخاب رینگتون مورد نظرتان باید به بخش جدید تنظیم صدا در منوی گوشی بروید و قسمت انتخاب رینگتون را پیدا کنید. سپس صفحه را تا انتها اسکرول کنید تا گزینه جدید “افرودن رینگتون سفارشی سازی شده” را مشاهده کنید و به راحتی و به صورت مستقیم رینگتونی را از گوشیتان انتخاب نمایید. پیش از این، تنها راه انتخاب رینگتون سفارشی متصل کردن گوشی به یک کامپیوتر بود تا به صورت دستی فایل رینگتون را به پوشه مربوط به آن در گوشی منتقل کنید. اما حالا دیگر قسمت مربوط به کامپیوتر که زمان بر است حذف شده و به آسانی می‌توانید رینگتون سفارشی را برای گوشیتان انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH