بیش از 480 هزار دستگاه از نسخه قرمز رنگ اپل آیفون ۷ پیش فروش شده است!

مدتی پیش کمپانی بزرگ اپل اقدام به رونمایی نسخه‌های ویژه‌ای از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود در رنگ قرمز کرد تا به وسیله این رنگ‌ خاص سود بیشتری را قبل از به بازار آمدن اپل آیفون ۸ به جیب زده باشد.

این اولین بار است که اپل حاضر شده اسمارت فون‌های خود را با چنین رنگ غیر متعارفی به بازار بفرستد.

این نسخه از تاریخ 24 مارس از طریق Lynx، سایت Jingdong، وبسایت رسمی اپل و در مراسم معرفی این گوشی هوشمند پیش فروش شده است که تاکنون سفارش بیش از 480 هزار دستگاه را به ثبت رسانده‌اند. اگر این ثبت نام به صورت گسترده انجام می‌گرفت مقدار فروش می‌توانست از مرز یک میلیون واحد نیز فراتر رود.

فروش زیاد این محصول نشان دهنده مورد قبول قرار گرفتن رنگ جدید در نظر خریداران است.

کمپانی بزرگ اپل در اقدامی بشر دوستانه و با همکاری یک سازمان غیر دولتی سهمی از فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ را برای مبارزه با بیماری‌های خطرناکی چون ایدز (HIV)، سل و مالاریا اختصاص داده است.

این کمپانی برای این اقدام سخاوتمندانه یک درصد از فروش هر واحد آیفون ۷ و ۷ پلاس قرمز رنگ را به صندوق جهانی مبارزه با بیماری‌های کشنده اهدا خواهد کرد.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس قرمز رنگ با قیمتی بالاتر از رنگ‌های دیگر به فروش می‌رسند و فقط نسخه‌های دارای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی از این محصولات در دسترس خریداران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH