سامسونگ گلکسی Xcover 4 به بازار ایالات‌متحده راه خواهد یافت

کمپانی سامسونگ در سکوت خبری و در نخستین روز ماه مارس، گوشی گلکسی Xcover 4 را معرفی کرد و اعلام نمود که این گوشی برای بازار اروپا و با قیمت 259 یورو از ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به‌زودی راه خود را به بازار ایالات‌متحده هم باز کند اما سامسونگ هنوز این موضوع را تأیید نکرده است. نسل قبلی گلکسی Xcover در ماه ژوئن در آمریکا عرضه شد اما تاکنون هیچ‌کدام از اپراتورهای این کشور، سخنی از گلکسی Xcover 4 به میان نیاورده است.

گلکسی Xcover 3 در آمریکا بیشتر از طریق آمازون به فروش می‌رسید و انتظار می‌رود که باز هم این فروشگاه، نخستین عرضه کننده آن باشد.

می‌دانیم که گلکسی Xcover 4 تأییدیه FCC را دریافت نموده است و این بدین معنی است که این گوشی یک قدم دیگر به حضور در خاک آمریکا نزدیک شده است.

انتظار نمی‌رود که اسمارت فون مذکور تا پیش از ماه ژوئن به بازار برسد، همان‌طور که نسل قبلی هم در این ماه عرضه شد. اما هنوز این شانس وجود دارد که ماه آوریل برای این کار انتخاب شود.

گلکسی Xcover 3 یک اسمارت فون میان رده بود که از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد.

نمایشگر آن 4.99 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و محافظ گوریل گلس بود. در داخل این گوشی باتری 2800 میلی‌آمپری، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی گنجانده شده است.

نکته مهم در مورد نسل آینده، وجود سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 به‌صورت پیش‌فرض و گواهی IP68 است که با استناد به آن، گوشی تا عمق 1.5 در داخل آب دوام خواهد آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH