دسترسی ساده به لینک دانلود در نسخه جدید اپرا مینی

به جرات می‌توان پس از گوگل کروم، اپرا مینی را محبوب‌ترین مرورگر برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی دانست. اپرا برای بقای مرورگرش در اکوسیستم اندروید مجبور است با رقبایی چون گوگل و سامسونگ بجنگد و از همین رو به تازگی تغییراتی را در مرروگر موبایلش ایجاد کرده است. این کمپانی در آخرین به روز‌رسانی اپرا مینی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذابی را به آن افزوده است. قابلیت‌هایی که تاکنون در هیچ مرورگر موبایلی ندیده‌ایم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

ابزار افزوده شده به اپرا مینی، چیزی بیش از یک ویژگی جدید است. اپرا در حال کار بر روی الگوریتمی است که به مرورگر اندرویدش اجازه می‌دهد لینک مستقیم هرآنچه را که کاربر می‌خواهد از سایت‌های خاص دانلود کند، برایش تامین کند! همه ما می‌دانیم که سایت‌های دانلود، محتوای خود را زیر توده‌های انبوه تبلیغات پنهان می‌کنند. به همین دلیل اغلب باید بیش از یک بار برای دانلود محتوای مورد نظر خود کلیک کنید. اگر از اپرا مینی بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، دیگر از این پس به زحمت نخواهید افتاد!

با فعال بودن حالت ذخیره داده (Extreme data saving mode)، اپرا مینی به صورت خودکار به اسکن سایت‌های دانلود مذکور پرداخته و لینک اصلی دانلود مستقیم را برای شما پیدا می‌کند. اپرا مینی پس از پیدا کردن این لینک، از طریق منویی که از بالای صفحه ظاهر می‌شود، به شما اطلاع می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها برای برخی وبسایت‌ها از جمله فیسبوک، Pagalworld ،Tubidy ،DJPunjab و تعدادی سایت دیگر کار می‌کند، البته این فهرست بسته به بازخوردهای کاربران گسترش پیدا خواهد کرد.

اپرا در کنار این ویژگی جدید، یک نوار اعلان جدید و مخصوص فیسبوک نیز به اپرا مینی افزوده است. بنابراین دیگر برای دنبال کردن محتوای مورد نظر و دوستان خود، نیازی به استفاده از اپلیکیشن فیسبوک نخواهید داشت. این نوار اعلان هر زمان که درخواست دوستی یا پیام جدیدی دریافت کنید، در نظرات پستی مورد خطاب قرار بگیرید یا هر رویداد مرتبط دیگری رخ دهد، فورا به شما اطلاع می‌دهد. نسخه جدید اپرا مینی با پشتیبانی از video boost در زمان استفاده از حالت Extreme عرضه می‌شود. از جمله سایر ویژگی‌های جدید این مروگر می‌توان به قابلیت فشرده‌سازی صفحات اینترنتی ذخیره شده و پیشرفت‌هایی در رابط کاربری بخش مدیریت دانلود آن اشاره کرد.

آیا شما هم از اپرا مینی استفاده می‌کنید؟ نظر شما در مورد تغییرات امکانات آن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH