سرفیس بوک 2 در بهار عرضه نخواهد شد

چندی پیش در خبری از سوی یک زنجیره تأمین کننده ناشناخته این موضوع مطرح شد که لپ‌تاپ سرفیس بوک 2 به مرحله تولید رسیده است. به همین دلیل انتظار می‌رفت در رویدادی که مایکروسافت در این ماه و یا ماه آینده برگزار می‌کند، از سرفیس بوک 2 رونمایی شود.

اما امروز شایعه‌ای به گوش رسیده که اخبار قبلی را نقض می‌کند. باوجود اینکه هنوز دعوت نامه‌ای برای این مراسم ارسال نشده اما در تشکیل شدن آن شکی نیست اما مایکروسافت قصد ندارد تا سرفیس بوک 2 را در این رویداد به معرض دید بیاورد.

ممکن است شاهد معرفی سرفیس پرو 5 در این مراسم باشیم که البته این اتفاق هم هنوز قطعی نیست. اما شاید غول ردموندی، تنها به معرفی ویندوز 10 نسخه سازندگان می‌اندیشد؛ اتفاقی که مدت‌هاست انتظارش را می‌کشیم.

به نظر می‌رسد که سرفیس بوک جدید، یک لپ‌تاپ 2 در 1 باشد و باوجود بهره‌گیری از فرم سنتی لپ تاپ‌ها و یک لولای جدید و نوآورانه، قیمتی کمتر از 1000 دلار داشته باشد.

نسخه اصلی سرفیس بوک در اکتبر سال 2015 به همراه سرفیس پرو 4 معرفی شد. بنابراین مدت زیادی از عمر آنها می‌گذرد. البته در پاییز سال قبل، سرفیس بوک دیگری به نام i7 معرفی شد اما خبری از سرفیس پرو جدید نبود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH