آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6

Mi 6، پرچمدار جدید کمپانی شیائومی که چندی پیش مشخصاتش به صورت دقیق لو رفته بود، این بار ظاهرش در سه تصویر مختلف در فضای اینترنت قرار گرفت. در دو تصویر اول می‌توانید ظاهر بخش روبه‌رویی این گوشی جدید را به صورت کامل مشاهده کنید.

اما موردی که در این تصاویر باعث تعجب ما شد تفاوت نسخه رابط کاربری استفاده شده موجود در تصویر سوم با دو تصویر دیگر است. تصویر سوم یک اسکرین‌شات از گوشی Mi 6 شیائومی است که در آن نسخه رابط کاربری MIUI 8.7.3 دیده می‌شود. در صورتی که در تصاویری که از خود گوشی گرفته شده نسخه رابط کاربری آن MIUI 8.2.1 است. با این وجود فکر می‌کنیم که این عکس‌ها از دو گوشی مختلف گرفته شده‌اند.

همان طور که می‌دانید MIUI 8.2.1.0 اولین بیلد رابط کاربری شیائومی با اندروید نوقا است. بنابراین مطمئن هستیم که این پرچمدار با این نسخه از اندروید به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات و شایعات منتشر شده شیائومی Mi 6 از جدیدترین چیپست کوالکام با مدل اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. این پردازنده از نوع 64 بیتی بوده و 8 هسته فعال دارد. این تلفن هوشمند تا آن‌جایی که می‌دانیم با سه حافظه رم 4، 6 و 8 گیابایت در دسترس خواهد بود. شیائومی برای این پرچمدار حافظه داخلی 256 گیگابایتی را فراهم کرده است.

اما اگر با دقت بیشتر به تصاویر منتشر شده نگاه کنیم، می‌بینیم که شیائومی Mi 6 برخلاف انتظارها کمی حاشیه در بخش نمایشگرش خواهد داشت. نه این که بگوییم این گوشی حسابی حاشیه دارد و ظاهرش اصلا دلچسب نیست؛ اما اگر نگاهی به سایر پرچمداران موجود در بازار بیندازیم، می‌بینیم که شیائومی Mi 6 برای‌مان جذابیت چندانی ندارد. بر اساس این تصاویر می‌توان متوجه شد که مانند پرچمدار سال قبل شیائومی، تقریبا تمامی دکمه‌ها مثل کنترل صدا و پاور گوشی در سمت راست قرار گرفته‌اند.

انتظار داریم شیائومی Mi 6 در تاریخ 11 آوریل (22 فروردین) معرفی شود. البته هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه این محصول توسط شیائومی اعلام نشده و باید منتظر اخبار رسمی بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH