گوشی Oppo R11

گوشی Oppo R11 از یک ماژول دوربین دوگانه در پشت دستگاه بهره می‌برد

کمپانی اوپو (Oppo) در طی چند سال گذشته یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید اسمارت‌فون‌ها بوده است. این کمپانی علاوه بر تولید پرچمداران قدرتمند، با عرضه محصولات میان‌رده مناسب توانست بسیاری از کاربران را به خرید تلفن همراه از این شرکت علاقمند کند.

اوپو معمولا برای دوربین‌ گوشی‌های تولیدی خود طرحهایی خلاقانه و جالب را داشته است. به تازگی این کمپانی تصمیم به قرار دادن دوربین‌های دوگانه در برخی اسمارت‌فون‌های تولیدی خود گرفته است. گوشی F3 Plus، که در چند روز گذشته معرفی شد از یک ماژول دوربین دوگانه در پنل جلویی دستگاه بهره می‌برد. اوپو در این تلفن از دوربینی دوگانه به جای یک دوربین سلفی تنها استفاده کرده است. اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد، گوشی Oppo R11 نیز از دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه بهره می‌برد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گوشی Oppo R11

در کنفرانس MWC امسال، این شرکت اولین دوربین دوگانه جهان با قابلیت زوم اپتیکال 5x را معرفی کرد. این دوربین از سیستمی جالب به نام periscope system بهره می‌برد. هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره دوربین دوگانه گوشی Oppo R11 و کیفیت تصاویر آن پیش‌بینی کنیم، اما با توجه به قدرتمندی اسمارت‌فون‌های سری R می‌توان گفت که گوشی Oppo R11 نیز از یک دوربین با کیفیت  بالا و با قابلیت تنظیمات پیشرفته بهره ‌می‌برد. طبق تصویر فاش شده، این تلفن‌هوشمند از نظر طراحی بسیار شبیه به Oppo R9s است. همچنین نسخه پلاس این گوشی با نام Oppo R11 Plus معرفی خواهد شد که از یک نمایشگر 6 اینچی (کاملا مشابه F3 Plus) بهره خواهد برد.

این در حالی است که کمپانی اوپو برای گوشی Oppo R11 صفحه نمایشی 5.5 اینچی را درنظر گرفته است. همچنین قلب تپنده این دستگاه پردازنده تراشه اسنپ‌دراگون 660 (Snapdragon 660) است. این پردازنده در واقع به عنوان برادر کوچک‌تر تراشه اسنپ‌دراگون 830 شناخته می‌شود زیرا مشابه برادر بزرگتر خود از هشت هسته پردازشی Kryo استفاده می‌کند. گوشی Oppo R11 در ماه ژوئن معرفی خواهد شد اما انتظار داریم که تصاویر و اطلاعات بیشتری از این تلفن‌هوشمند منتشر شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH