گوگل تاکنون 2.1 میلیون دستگاه گوگل پیکسل را به فروش رسانده است!

با توجه به مشکلات و نحوه عرضه گوگل پیکسل شاید تعجب کنید که این مدل برای گوگل فروش موفقی را به ارمغان آورده است. همان‌طور که می‌دانید گوگل ساخت پرچم‌دار سال 2016 خود را به اچ‌تی‌سی واگذار کرده بود و این کمپانی تایوانی اعلام کرده است که تاکنون موفق شده بیش از 2.1 میلیون نسخه از گوگل پیکسل را به فروش برساند.

مقدار فروش گوگل پیکسل به نسبت نکسوس‌ها افزایش یافته است اما زمانی که بخواهیم این مقدار را در برابر محصولات اپل و یا سامسونگ قرار دهیم، نتیجه حاصل مضحک به نظر می‌رسد. گوگل در عرضه پرچم‌دارش سیاست‌های عجیبی را در پیش گرفت، به عنوان مثال این مدل تنها در کشورهای محدودی عرضه شد و همین فروش 2 میلیونی خود یک معجزه محسوب می‌شود.

گفته می‌شود که اچ‌تی‌سی در حال توسعه Pixel 2 است و از طرفی سه کمپانی ال‌جی، TCL و Coolpad در حال رقابت برای امضا قرارداد توسعه گوگل پیکسل 3 با گوگل هستند. به نظر می‌رسد ال‌جی تاکنون با پیش‌بینی فروش 5 میلیون واحدی، شانس بیش‌تری را برای عقد این قرار دارد.

گفته می‌شود در دنیای تلفن همراه هر چیزی ممکن است پیش بیاید و پرچم‌داران گوگل می‌توانند مصداق خوبی برای این گفته باشند. گوگل به عنوان یک شرکت اینترنتی بزرگ در دنیا محبوبیت زیادی دارد اما کاربران تمایل زیادی به خرید اسمارت‌فون‌هایش ندارند، شاید این موضوع لزوم تغییر سیاست‌های این کمپانی را در زمینه‌های بازاریابی و عرضه نشان دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH