گلکسی S8

آیا گوریلا گلس 5، توانایی محافظت از گلکسی S8 را خواهد داشت؟!

سامسونگ همیشه بخاطر استفاده از جدیدترین نسخه از پوشش‌های محافظ گوریلا گلس‌ (Gorilla Glass) برای جلوگیری از شکستن صفحه یا ایجاد خط و خش روی بدنه در گوشی‌های پرچمدار خود، مشهور بوده است. اما آیا گوریلا گلس 5، توانایی محافظت از گلکسی S8 را خواهد داشت؟! با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

در طی روز‌های اخیر، بالاخره شرکت سامسونگ جدیدترین نسخه از پرچمداران خود را در سال 2017 در کنفرانس MWC معرفی کرد. دو گوشی گلکسی S8 و S8 پلاس، اسمارت‌فون‌هایی با قابلیت‌های کاربردی، طراحی زیبا و بسیار قدرتمند هستند. بدون شک سامسونگ برای جلوگیری از واگذاری رقابت سخت موجود در بازار گوشی‌های هوشمند به دیگر کمپانی‌ها نظیر: اپل، هوآوی و …تمام تلاش خود را کرده تا این محصولات بهترین نمونه تولید شده باشند.

آنچه که به آسانی می‌توان از کنفرانس رسمی معرفی گلکسی S8 فهمید، این است که سامسونگ به خوبی از سرنوشت پیش آمده برای گلکسی نوت 7 تجربه کسب کرده است. جلوگیری از معرفی زودهنگام، بررسی همه جوانب دستگاه (از جمله باتری!) و تست‌های بسیار بر روی هردو نسخه گلکسی S8 نشان می‌دهد که سامسونگ امیدوار است تا تلاش‌های بسیار بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن‌هوشمند در جهان تا به امروز، برای تبدیل این گوشی به یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های تولید شده و همچنین پس گرفتن اعتبار از دست رفته این شرکت، نتیجه داده و به ثمر بنشیند!

گلکسی S8

تقریبا همه بخش‌های طراحی گلکسی S8 در رندرها و تصاویر پیش از معرفی این گوشی فاش شد و اکثر این اطلاعات لو رفته مطابق با معرفی رسمی این موبایل بود. یکی از این موارد هم استفاده از گوریلا گلس 5 بود که البته تعجب چندانی ندارد که سامسونگ در این تلفن‌هوشمند از آخرین نسخه پوشش محافظ استفاده کند. در واقع این گوشی بعد از گلکسی نوت 7 دومین اسمارت‌فون تولید شده توسط سامسونگ است که به این نسخه از محافظ گوریلا گلس مجهز شده است.

سامسونگ نیز اعلام کرده است که برای گوشی گلکسی S8 علاوه بر پنل جلویی در پنل پشتی گوشی نیز از این پوشش محافظ استفاده شده است. این ویژگی باعث استحکام قابل توجه این دستگاه در برابر ضربات و ایجاد خط و خش بر روی آن خواهد شد.  همچنین شرکت Corning (تولید کننده پوشش‌ محافظ گوریلا گلس) اعلام کرده است که گوریلا گلس 5 از نظر شاخص سالم ماندن گوشی پس از سقوط از ارتفاع، نسبت به نسخه پیشین خود 80 درصد بهبود یافته است. اما حتی با داشتن این قابلیت کاربران همچنان نسبت به افتادن این اسمارت‌فون یا محافظت از آن در برابر ضربه بسیار حساس و محتاط هستند، چرا که در زیر این پوشش محافظ صفحه نمایشی بسیار گران قیمت قرار گرفته است که آسیب دیدن و تعویض این نمایشگر می‌تواند هزینه گزافی را برای دارندگان گلکسی S8 دربرداشته باشد!

به نظر شما آیا این پوشش‌های محافظ از آسیب دیدن تلفن‌هوشمند شما جلوگیری می‌کند؟ لطفا نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

3 در مورد “آیا گوریلا گلس 5، توانایی محافظت از گلکسی S8 را خواهد داشت؟!”

  1. بله محافظت میکنه.برای خانمم اس 8 خریدم و دوبار به شکل بدی از دستش افتاد ولی فقط گوریلا گلس ترک برداشت و ال سی دی دستگاه مشکلی نداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH