استارتاپ ویکند در شهر تهران، میزبان کار آفرینان خواهد بود

Startup-Weekend

تهران برای پنجمین دوره پیاپی میزبان کارآفرینانی است که می خواهند ایده خود را به کسب و کار تبدیل نمایند. این دوره استارتاپ ویکند که از 23 الی 25 مرداد 1392 برگزار می شود بر حوزه تخصصی موبایل متمرکز خواهد بود. از این رو برنامه نویسان، طراحان گرافیک و مدیران تجاری علاقمند به کسب و کارهای موبایل (اپلیکیشن، ارزش افزوده و …) گرد هم می آیند تا انتهای هفته خود را به کارآفرینی بپردازند. این رویداد توسط کانون کارآفرینی ایران برگزار خواهد شد.

مربیان استارتاپ، شرکت های فعال در حوزه موبایل، مدیرعامل های شرکت های فناوری اطلاعات و کارآفرینان با سابقه در این رویداد حضور خواهند داشت تا اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده و آنها را در مسیر کارآفرینی هدایت نمایند.

محسن ملایری، از مدیران کانون کارآفرینی ایران می گوید: “استارتاپ ویکند واقعا رویداد منحصر به فردی است که طی سه سال گذشته بیش از 1000 بار در 450 شهر دنیا اجرا شده است. بسیار خوشحالیم که توانسته ایم با همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی، این رویداد را بطور پیاپی در تهران برگزار کنیم. برای علاقمندان در دیگر شهرها هم در حال برنامه ریزی هستیم.”

در افتتاحیه این رویداد، این فرصت به شرکت کنندگان داده میشود که ایده های خود را در مورد اپلیکیشن موبایل یا سرویس ارزش افزوده برای سایر حاضرین مطرح کنند و بعد از رای گیری شرکت کنندگان، ایده های جذاب تر انتخاب و گروه هایی برای اجرای این ایده ها تشکیل می شوند. روزهای پنجشنبه و جمعه نیز گروه ها مشغول تبدیل ایده خام اولیه به یک محصول و مدل کسب و کار صحیح بوده و کارهای تحقیقاتی و اعتبارسنجی بازار را نیز انجام خواهند داد. سر انجام جمعه عصر، در مراسم اختتامیه، این گروهها 10 دقیقه وقت برای ارائه محصول نهایی خود به هیئت داوران خواهند داشت و بر اساس رای داوران تیم های اول، دوم و سوم انتخاب خواهد شد.

ملایری در توضیح مزیت های این رویداد افزود: “استارتاپ ویکند 2مزیت مهم برای افراد علاقه مند به کارآفرینی دارد، مزیت اول آشنایی با ابزارها و متدهای نوین کارآفرینی است که باعث کاهش احتمال شکست استارتاپ می گردد و مزیت دوم شبکه سازی بین کارآفرینان نو و با سابقه و ارکانهای مختلف جامعه کارآفرینی مانند شرکت های موفق، رسانه ها و غیره می باشد که قطعا فواید این ارتباطات فرا تر از این رویداد 54 ساعته خواهد بود.”

حدود یکصد شرکت کننده در این رویداد حضور خواهند داشت. برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت رسمی استارتاپ ویکند مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH