یک ویژگی خاص در گلکسی اس 4، تصاویر ناخواسته را از عکس‌ها پاک کنید

بخشی در برنامه دوربین گلکسی اس 4 وجود دارد که با آن قادرید اشیا یا افراد مزاحم در تصویر خود را حذف کنید.

با کمک مود Eraser می‌توانید اشیا یا افراد در حال حرکت را که باعث تار شدن بخشی از تصویر شما شده‌اند از عکس گرفته شده پاک کنید. احتمالا برای همه ما اتفاق افتاده است، زمانی که خواستیم عکسی دسته جمعی بگیریم، عبور یک جسم یا فرد مزاحم باعث خراب شدن عکسمانشود. با این ویژگی می‌توانید حتی از یک ساختمان در یک خیابان شلوغ عکس بی‌اندازید بدون آنکه نگران عبور و مرور ماشین‌ها و انسان‌ها باشید.

برنامه دوربین را باز کنید، و با کلیک بر روی دکمه مود، Eraser Mode را انتخاب کنید. منوی مودها که به صورت دایره‌ای است ظاهر می‌شود. طریق نمایش منو را به چهار خانه‌ای(Grid)تغییر دهید. با این کار می‌توانید تمام مودها را در یک صفحه و با یک نگاه ببینید. مود Eraser  را انتخاب کنید.

1

در این هنگام پیغامی روی صفحه ظاهر می‌شود که از شما می‌خواهد دوربین را تا آنجا که ممکن است ثابت نگه دارید. در مدت چند ثانیه دوربین 5 تا عکس پشت سر هم می‌اندازد، سپس برنامه به پردازش تک تک عکس‌ها پرداخته و با مقایسه آنها اشیا یا افراد مزاحم را حذف می‌کند و همه عکس‌ها را در قالب یک عکس به نمایش در می‌آورد. این فرایند چند ثانیه‌ای به طول خواهد انجامید.

2

تصویر به دست آمده تمامی اشیا یا افراد در حال حرکت درون صحنه را حذف کرده و تصویر مناسبی که درون آن خبری از تاری ناشی از حرکت نیست به شما ارایه می‌دهد.

در تصویر زیر از فردی خواسته شده که هنگام عکس برداری با مود Eraser درون صحنه حرکت کند.

3

در این عکس می‌بینید که هیچ اثری از او به جای نمانده است.

4

در تصویر بدست آمده گزینه‌ای در قسمت بالایی تصویر خواهید دید: Hide moving objects. زمانی که به رنگ آبی است، اشیا یا افراد درون عکس حذف نشده‌اند و تنها به رنگی دیگر هایلایت شده‌اند. با لمس این گزینه شی یا فرد در حال حرکت حذف شده و پس از آن قادر به ذخیره تصویر مورد نظر خواهید بود.

فقط فراموش نکنید که عکس‌ها در این مود به طور خودکار ذخیره نمی‌شوند و اینکار باید به صورت دستی انجام پذیرد.

امیدوارم با خواندن مطلب بالا، عکس‌هایی بگیرید که همیشه می‌خواستید.

9 در مورد “یک ویژگی خاص در گلکسی اس 4، تصاویر ناخواسته را از عکس‌ها پاک کنید”

  1. دوستان انقدر به خودتون فشار نیارید هیچییییییییییییی به گلکسی نمیرسه هیچی درضمن اطلاع خیلی خیلی خوبی هم بود خیلی ممنون به خاطر قرار دادن همچین پست بسیار خوبی

  2. خوب htc one بدبخت که زود تر از s4 این قابلیت رو معرفی کرده بود. واقعا چرا انقدر سامسونگ رو تحویل میگیرید؟؟؟

  3. خانم هر چی شما پست می ذارین یا کپی می کنین یا آبکیه ! این پست هم که پول گرفتین تا تبلیغ کنین . خیلی از دوربینها و نرم افزار های دوربین این قابلیت رو دارن . اینقدر ضایع تبلیغ نکنین .

    1. این مقاله برای افرادیه که اطلاعاتشون کمه یا دنبال ارتقاش هستن شما اگه خوشت نمی یاد می تونی نیای با این قلم بدت پرچم مردا رو هم می دی پایین اول برو نقد درستو یاد بگیر بعد برو چند تا مقاله رو برگردان کن به فارسی ببینم اصلا توانشو داری بعد بیا کری بخون در نهایت شما اگه دوست داری می تونی بری مفتی کار کنی حتما برای وقت و عمرت ارزشی قائل نیستی خوب دلیل نمی شه همه بخوان زندگی شونو بریزن تو سطل زباله مثل بعضیا البته قصد توحین نداشتما فقط انتقاد بود از نوع شبیح خودت

  4. سارا خانم سلام
    نمی دونم از روی تعصب این مطلب رو نوشتید و یا این که بی اطلاع هستید
    این قابلیت و بسیاری قابلیت های دیگر در هنگام معرفی htc one در اسفند سال 91 از طرف htc رونمایی شد و پس از اون samsung تمام این قابلیت ها در معرفی galaxy s4 به کار برد به نوعی از htc کپی برداری کرد این موضوع هیچ شکایتی از ظرف htc در پی نداشت به دلایلی که منم اطلاع ندارم این در حالی است که سامسونگ با پرداخت رشوه به سایت ها ی معتبر در زمینه IT از اون ها خواست تا تبلیغ این قابلیت ها را از s4 بکنند و از htc one بد گویی کنند برای نمونه gsm.ir که در کمال خود خواهی در مقایسه بین s4 و one از htc one بدگویی کرد
    بعید نیست نمایندگی سامسونگ در ایران با سایت شما نیز در ارتباط باشه ولی واقع بین باشید هیچ سایتی به جز zoomit.ir تا حالا از قابلیت های دوربین htc one تعریف نکرده ( در ایران ) ولی در عوض از s4 زیاد می شنویم به هر حال من آلآن htc one دارم و به شدت دارم ازش لذت می برم و برام مهم نیست چه بازخوردی در سایت های ایرانی با htc one میشه یا اینکه شاید شما اصلا به پست من اهمیت ندید و اون رو پاک کنید
    http://www.aparat.com/v/yK6MS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH