ماشین ظرف‌شویی جدید ال‌جی با کمترین مصرف انرژی!

Washing machine

تقریبا همه افراد به کارایی محصولات ال‌جی در رده تولیدات لوازم خانگی اعتقاد دارند. حال این شرکت از ورود یک ماشین ظرفشویی جدید به بازار خبر می‌دهد. این محصول ۱۲ نفره دارای برترین نشان بازدهی انرژی بوده و به موتور Direct Drive ال‌جی مجهز است.

در مقایسه با محصولات مشابه موجود، این مدل 10 درصد بازده انرژی را افزایش داده و 22 درصد مصرف آب را کاهش می‌دهد، که این میزان یک پنچم مقدار آب مورد استفاده در شستشوی ظروف با دست است. از سوی دیگر مدت زمان شستشو در این محصول 20 درصد کاهش یافته و گنجایش بالای دستگاه نیز بسیار قابل توجه است.

با انتخاب عملکرد شستشو با بخار قوی، ذرات بخار 100 درجه در لابه لای کثیفی ها و لکه های چربی ظروف نفوذ کرده و تمامی آنها را از بین می برد. شستشوی با بخار حتی تمامی آثار به جای مانده از سوختن روغن و غذا را محو می‌کند.

علاوه بر اینها، سنسورهای موجود در ماشین ظرفشویی جدید ال‌جی، میزان کثیفی ظروف را تشخیص داده و با استفاده از ویژگی شستشوی دلخواه، قدرت اسپری‌های آب را از طریق موتور Direct Drive تنظیم و در سه مرحله شستشوی ظروف را انجام می‌دهند.

از دیگر ویژگی های این محصول استفاده آسان و راحت از آن است. “کنترل ارتفاع طبقات با لمس یک دکمه” و “چیدمان جادویی ظروف” از قابلیت های جدید ظرفشویی Dios ال جی است. در نتیجه ، شما می توانید طبقات داخل ظرفشویی را به راحتی تنظیم کرده و کلیه ظروف با اندازه و اشکال مختلف را در آن قرار دهید. این سیستم به گونه ای طراحی شده که عملکرد خود را با میزان ظروف داخل دستگاه تطبیق داده و به میزان مورد نیاز انرژی مصرف می نماید. ماشین ظرفشویی جدید ال جی دارای سه طبقه داخلی بوده که طبقه قابل تنظیم بالایی به شما این امکان را می دهد که ظروف بلندی مانند قاشق ها و کفگیرهای بزرگ را به راحتی در آن جای دهید.

قابلیت بی نظیر کنترل بهداشت و پاکیزگی ظروف از دیگر امکانات این محصول است. تمامی ظروف قرار گرفته در ماشین ظرفشویی در دمای 80 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 دقیقه استریلیزه شده و همچنین تمامی جرم‌ها و میکروب‌ها تا 99.9 درصد از طریق لامپ‌هایی با اشعه ماوراء بنفش نابود می‌گردند.

5 در مورد “ماشین ظرف‌شویی جدید ال‌جی با کمترین مصرف انرژی!”

  1. ماشین ظرفشویی الجی واقعا مزخرف. من 2.5 میلیون خریدم واقعا بد. اصلا خوب نمی شوره. واقعا دلم سوخت از اینهمه گول. همه ظرفهام لک. همه مات. خیلی ناراحتم.

  2. چقدر بی ظرفیت
    تویی که با یک عکس ایمانت بلرزه و بقول خودت روزه ات مشکل دار بشه معلومه که خیلی …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH