احتمالا گوشی تاشو سامسونگ قبل از گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد

پروژه گوشی‌های تاشو یا خمیده قدمت تقریبا زیادی دارد و اخیرا حرف‌ها راجع به آن بسیار قوت گرفته است. این شایعات از آن‌جایی شدت می‌گیرند که پتنت‌های ثبت شده و مرتبط با این گوشی‌ها به تدریج رسانه‌ای می‌شوند. اخیرا صحبت‌های زیادی درباره گوشی تاشو سامسونگ به گوش رسیده است. حالا شایعات مدعی هستند که این گوشی قبل از گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد.

این طور که به نظر می‌رسد سال 2017 برای سامسونگ سالی متفاوت خواهد بود که قرار است اتفاقات جالبی برای این کمپانی رخ دهد. از معرفی گلکسی اس 8 با طراحی فوق‌العاده‌اش گرفته تا رونمایی از نوت 8 که احتمالا با تغییرات و ویژگی‌های جذابش گوشی منحصر به فردی خواهد بود و البته از همه مهم‌تر، تحقق رویای چندین ساله تولید کنندگان تلفن‌های همراه یعنی رونمایی از یک گوشی هوشمند تاشو.

اخیرا شایعاتی در رابطه با تصمیم این شرکت کره‌ای برای معرفی اسمارت فونی تاشو در فضای وب منتشر شده که این اطلاعات با فاش شدن پتنت‌هایی مرتبط در رابطه با طراحی این محصول همراه بوده که این امر امیدواری هواداران را دوچندان کرده است.

اسمارت فونی که این روزها با اسم رمز گلکسی X در فضای وب شناخته می‌شود و بر اساس آخرین خبرهای به دست آمده در سه ماهه سوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. البته باید یاد‌آوری کنیم که خبرهای قبلی در این زمینه نیز سه ماهه سوم سال 2017 را به عنوان زمان معرفی این گوشی هوشمند پیش بینی کرده بودند. اگر چه هنوز سامسونگ هیچ گونه واکنشی در خصوص این شایعات از خود نشان نداده اما به تازگی منابع خبری چینی ادعا کرده اند که اسمارت فون تاشو سامسونگ قبل از معرفی گلکسی نوت 8، رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

اگر این اطلاعات به واقعیت تبدیل شوند می‌توان این چنین پیش بینی کرد که گوشی تاشو سامسونگ کم‌تر از سه ماه دیگر معرفی خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند لذت کار با اسمارت فونی متفاوت را تجربه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH