شیائومی MIUI 9 را به عنوان دروغ اول آوریل معرفی کرد!

می‌گویند در جهنم مکان خاصی برای افرادی در نظر گرفته شده است که می‌گویند دروغ اول آوریل (دروغ 13 خودمانی!) آن‌ها دروغی نیست در حالی که دروغ می‌گویند! به نظر می‌رسد کمپانی چینی شیائومی باید خود را برای نقل مکان به این جایگاه آماده کند. روز جمعه بود که این شرکت تیزری را منتشر کرد که مطابق آن رونمایی از MIUI 9 با چند ویژگی عجیب و غریب و جالب بخش دوربین به صورت رسمی معرفی شد!در این تیزر به صورت جدی گفته می‌شد که این یک شوخی اول آوریل نیست و کاملا واقعی است. اگرچه این موضوع یک شوخی اول آوریل بود اما بد نیست نگاهی به این ویژگی‌های عجیب داشته باشیم.

اولین ویژگی عجیب دوربین دقیقا همان چیزی است که همه کاربران برعکسش را می‌خواهند. این ویژگی Truth Mode نام دارد که درست برعکس Beauty Mod لک‌ها و عیوب پوست صورت را زیاد می‌کند وشما را زشت‌تر می‌کند!

دومین ویژگی گفته شده به شما در گرفتن تصاویر سلفی دست جمعی کمک می‌کند. در واقع در این تصاویر صاحب تلفن همراه شناخته می‌شود و مادهای زیباکننده تنها بر روی همان شخص پیاده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید در میان دوستان بیش‌تر بدرخشید!

ویژگی عجیب سوم، Couple Match Mode نام دارد. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید یک تصویر سلفی از خود گرفته و در سرورهای MIUI بارگذاری کنید، سپس تصویر شما با دیگر تصاویر آپلود شده مطابقت داده می‌شود و کسانی که از نظر ظاهری شبیه به شما هستند برایتان به نمایش گذاشته می‌شود.

دیگر قابلیت عنوان شده Positive Energy Mode نام دارد که نوعی هوش ماشینی بود و در هنگام تشخیص ناراحتی در چهره شما، از شما تعریف خواهد کرد! آخرین قابلیت نیز که بخشی از Couple Match است، نوعی نقشه است که در آن به افراد از نظر جذابیت ظاهری امتیاز داده شده است.

البته بازهم توجه داشته باشید که هیچ کدام از این ویژگی‌ها واقعی نیستند و تنها یک شوخی روز یکم آوریلی محسوب می‌شوند و هیچ تاریخی از انتشار MIUI 9 در آن درج نشده است. با این حال می‌توان دریافت که شیائومی سخت در حال کار کردن بر روی نسل آینده رابط کاربری محبوب خود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH