مشخصات اچ‌تی‌سی U لو رفت

انتظار می‌رود پرچم‌دار آینده کمپانی اچ‌تی‌سی که U یا اوشن (Ocean) نام خواهد داشت، در نیمه دوم آوریل رونمایی شود اما امروز مشخصات کامل این محصول فاش شد. جذاب‌ترین ویژگی این محصول، حساس بودن فریم به لمس است که با توجه به نحوه استفاده از آن، امکانات فراوانی در اختیار شما قرار خواهد داد.


این مشخصات که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده، تقریباً تمام ویژگی‌های این پرچم‌دار را در اختیار ما قرار می‌دهد.

همان‌طور که اشاره کردیم، لبه‌های این دستگاه به لمس حساس بوده و به میزان فشار هم واکنش نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید با توجه به میزان فشار، کاربردهای متفاوتی را از آن طلب کنید. حتی هنگامی‌که دستگاه خاموش است، می‌توانید با استفاده از این قسمت، اپلیکیشن‌هایی نظیر دوربین و دستیار گوگل را باز کنید.

ویژگی جالب دیگر اچ‌تی‌سی U، حالت HDR+ دوربین است که با توجه به شرایط نور و محیط عکاسی، بهترین تصویر را تهیه خواهد کرد. آن‌طور که قبلا در خبرها آمده، اچ‌تیسی U از اسنپدراگون 835 و رابط کاربری Sense 9 بهره خواهد گرفت.

درست به‌مانند آنچه در U Ultra وجود داشت، اچ‌تی‌سی U هم از 4 عدد میکروفون استفاده می‌کند. برای استفاده از هدفون، باید از همان درگاه USB نوع C استفاده نمایید که هدفون‌های داخل جعبه این گوشی، با این خروجی هماهنگ هستند اما در عوض، از تکنولوژی جدیدی برای بهبود کیفیت صدا استفاده شده که USonic نام داشته و بدین ترتیب، خروجی صدای دستگاه بسیار عالی خواهد بود.

2 در مورد “مشخصات اچ‌تی‌سی U لو رفت”

  1. مهدی افتخاری فر

    کاش اچ تی سی از پنل اولد استفاده کنه تو این گوشی. حتی اپل هم دیگه از ال سی دی صرفنظر کرده و تو آیفون ۲۰۱۷ش میخواد از پنل اولد استفاده کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH