اسمارت‌فون‌های انعطاف‌پذیر سامسونگ تا سال 2019 معرفی نخواهند شد!

به نظر می‌رسد که دیگر نباید منتظر اسمارت‌فون تاشو سامسونگ تا پایان سال باشیم. Kim Tae-woong یکی از مهندسان ارشد بخش نمایشگر سامسونگ اعلام کرده است که نمایشگرهای بدون حاشیه فروش خوبی دارند و هیچ عجله‌ای برای معرفی نمایشگرهای تاشو تا سال 2019 نداریم.

این گفته می‌تواند خط بطلانی باشد بر تمام شایعاتی که زمان معرفی اسمارت‌فون تاشو سامسونگ را سال جاری اعلام کرده بودند. بنابراین احتمال معرفی گلکسی X در نمایشگاه IFA بسیار ضعیف است.

تحلیلگران کره‌ای نیز تایید کرده‌اند که نمایشگرهای با حاشیه کم فعلی سود زیادی را نصیب سامسونگ می‌کنند، بنابراین این کمپانی نمی‌خواهد در تولید و عرضه نمایشگرهای جدید عجله کند. با توجه به گفته‌های Chung Won-seok هم‌اکنون 20 درصد از سود عملیاتی سامسونگ مربوط به نمایشگرهای OLED با حاشیه بسیار کم است، او هم‌چنین اضافه می‌کند:

زمانی که سرعت تقاضا برای خرید نمایشگرهای بدون حاشیه، کم شد سامسونگ نمایشگرهای تاشو را به عنوان برگ برنده بعدی خود رو خواهد کرد.

Kim Tae-woong هم‌چنین به رسانه‌ها گفت که نمایشگرهای تاشو هنوز به طور کامل آماده نیستند و برای بهبود با چند چالش فنی مواجه هستند. در دو سال آینده ممکن است اولین اسمارت‌فون سامسونگ را با نمایشگر تاشو مشاهده کنیم، البته اولین نسل از این نوع نمایشگر تنها در یک جهت می‌تواند خم شود و برای دستیابی به نمایشگرهای کاملا انعطاف پذیر زمان بیش‌تری نیاز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH