نوکیا

سه اسمارت‌فون اندرویدی جدید از نوکیا در راه است

در روز‌های گذشته اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد کمپانی نوکیا و با همکاری شرکت HMD قصد دارد در تابستان پیش رو از چهار تلفن‌همراه جدید رونمایی کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی اطلاعات فاش شده از گوشی‌های جدید این کمپانی بپردازیم.

اگر این گزارشات منتشر شده، درست و قابل اعتماد باشند زمان عرضه جهانی 4 اسمارت‌فون جدید نوکیا به طور کامل مشخص شده است. این اخبار روی وبسایتی چینی زبان به نام Vtech قرار داده شده است و به طور مشخص به تاریخ عرضه این دستگاه‌ها در مالزی اشاره می‌کند. بر طبق این اطلاعات، کمپانی نوکیا قرار است از نسل جدیدی از گوشی قدیمی و کلاسیک Nokia 3310 را که در کنگره جهانی موبایل رونمایی نشد، معرفی کند. گفته می‌شود که گوشی Nokia 3310 در اواخر ماه آپریل برای خرید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، در حالی که شرکت نوکیا سه اسمارت‌فون جدید خود را که همه آنها از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند در ماه مه معرفی خواهد کرد.

گوشی Nokia 3 در اوایل این ماه و سپس در میانه ماه مه، Nokia 5 و در پایان ماه نیز گوشی Nokia 6 به صورت بین‌المللی رونمایی خواهند شد. در ماه گذشته نیز یکی از خرده‌فروشان United Kingdom به نام Clove بیان کرده بود که فروش این سه گوشی جدید از کمپانی نوکیا را در ماه‌ مه و اوایل ماه ژوئن آغاز خواهد کرد. این گفته‌ها با گزارشات فاش شده کاملا مطابقت دارد. بر طبق این اطلاعات، کمپانی HMD قصد دارد که این تلفن‌های هوشمند را به طور همزمان در بازارهای متعددی عرضه کند، اما بسیار بعید است که این شرکت بتواند این محصولات جدید را در همان روز رونمایی در بازارهای جهانی منتشر کند، بنابراین می‌توان گفت که این تصمیم نوعی خبرسازی برای جلب‌توجه بیشتر به این رونمایی‌ها و مراسم‌های این شرکت است.

نوکیا

ذکر این نکته نیز الزامی است که گوشی Nokia 3310 در بازار ایالات متحده عرضه نخواهد شد چرا که شبکه 2G در این کشور به طور کامل غیر فعال شده است. در حقیقت کشورهای بسیاری هستند که همانند آمریکا از شبکه 2G پشتیبانی نمی‌کنند، به همین دلیل افرادی که علاقمند به تهیه نسخه جدید این موبایل هستند ابتدا باید نسبت به اینکه می‌توانند از این تلفن‌همراه در کشورشان استفاده کنند مطمئن شوند! نظر شما درباره این نوکیا و گوشی‌های جدیدش چیست؟ آیا کمپانی نوکیا با همکاری HMD موفق خواهد شد؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH