بیکسبی

آموزش نحوه تغییر عملکرد کلید مخصوص بیکسبی در گلکسی S8 و باز کردن برنامه دلخواه

کمتر از دو هفته دیگر جدید‌ترین کهکشانی‌های سامسونگ در اختیار کابران قرار خواهند گرفت و همه علاقمندان می‌توانند گلکسی S8 و S8 پلاس را خریداری کنند، اما برخی از خرده‌فروشان در ایالات متحده در حال تست قابلیت‌های مختلف این پرچمدار شایسته سامسونگ هستند. یک کاربر کنجکاو در یوتیوب اخیرا ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد می‌توان عملکرد دکمه دستیار بیکسبی را تغییر داد و یا با فشردن این کلید حتی به یک اپلیکیشن دیگر دسترسی پیدا کرد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه شوید تا نحوه تغییر عملکرد این کلید را به شما آموزش دهیم.

برای اولین بار شخصی به نام Dylan Bertwell این موضوع را بررسی کرده و ویدیویی آموزشی را برای دیگر کاربران علاقمند منتشر کرده است. این شخص با ورود به انبار فروشگاه Best Buy و تست یک گلکسی S8 متوجه این قابلیت در این پرچمدار شده است. شما هم اگر قصد خرید این کهکشانی سامسونگ را دارید حتما در ادامه این آموزش با ما همراه شوید. شما می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن شخص ثالث این ویژگی را به گوشی‌هوشمند خود بیاورید. ممکن است که دستورالعمل‌های ذکر شده در این آموزش را تا خرید گلکسی S8 خود فراموش کنید به همین دلیل می‌توانید این صفحه را در مرورگر خود بوک‌مارک (bookmark) یا ذخیره کرده و در روز‌های آینده در صورتی که تصمیم به تغییر عملکرد کلید بیکسبی در اسمارت‌فون خود گرفتید، به این صفحه آمده و مراحل زیر را انجام دهید.

برای استفاده کردن از این قابلیت در ابتدا لازم است که اپلیکیشن All in One Gestures را از طریق Google Play دانلود کنید. پس از دانلود این برنامه و نصب آن روی دستگاه اندرویدی خود مراحل زیر را انجام دهید:

بیکسبی

1. پس از نصب این اپلیکیشن آن را باز کنید، سپس خواهید دید که این نرم‌افزار به چند دسترسی خاص برای عملکرد صحیح روی دستگاه شما نیاز دارد بنابراین با درخواست‌های این نرم‌افزار موافقت کنید.

2. پس از وارد شدن به این نرم‌افزار از طریق سوایپ کردن به سمت چپ (swipe left) وارد بخش دکمه‌های سخت‌افزاری (Hard Keys) شده و این قسمت را فعال کنید.

3. پس از انجام مرحله دوم، پیامی به شما نمایش داده می‌شود، روی آن کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات دسترسی (Accessibility Settings) شوید.

4. سپس در پایین همین منوی باز شده در مرحله قبل، در قسمت Services نرم‌افزار All in One Gestures را خواهید دید، دکمه روبروی این نرم‌افزار را روی حالت روشن قرار داده و اجازه دسترسی لازم را به این برنامه بدهید.

5. پس از اینکه مرحله بالا را با موفقیت گذراندید، دوباره به بخش Hard Keys بازگشته و از بالا سمت راست این اپلیکیشن گزینه سه نقطه که در حقیقت همان منوی تنظیمات است را انتخاب کنید.

6. زمانی که به این صفحه وارد شدید، بلافاصله دکمه مخصوص بیکسبی را فشار دهید، مشاهده می‌کنید که کد 1082 به شما نمایش داده خواهد شد. سپس دکمه بازگشت را لمس کنید و به آخر لیست بخش Hard Keys بروید.

7. در پایین این منو یک کد (1082) قرار دارد که در واقع همان کد نشان داده شده در مرحله قبل است و بیان می‌کند که با این گزینه می‌توانید عملکرد دکمه بیکسبی را به صورت دلخواه تغییر دهید.

8. روی این گزینه کلیک کنید، واکنش این کلید را متناسب با عملکرد دلخواهتان تغییر دهید. حتی می‌توانید با فشردن این دکمه به اپلیکیشن مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH