دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ به هوش مصنوعی مولد تجهیز می‌شود

ظاهرا سامسونگ فناوری هوش مصنوعی مولد را به دستیار مجازی بیکسبی خود خواهد آورد. به گفته یکی از مدیران ارشد سامسونگ، کمپانی کره‌ای برای تحقق این هدف به سختی تلاش می‌کند؛ اما در حال حاضر هیچ جدول زمانی رسمی در این رابطه منتشر نشده است.

دستیار صوتی سامسونگ یکی از محصولات کلیدی قابل دسترس برای تلویزیون‌ها و لوازم دیجیتال محسوب می‌شود. این موضوع بدان معناست که برند کره‌ای به‌دنبال بهبود ربات چت خود و پیاده‌سازی یک راهکار میان دستگاهی است.

بیکسبی طی مدت 7 سال گذشته بخشی از گوشی‌های هوشمند گلکسی بوده و روند به‌کارگیری آن از زمان معرفی پرچمداران سری گلکسی S8 آغاز شده است. در آن مقطع زمانی این دستیار قابلیت‌های پیشگامانه‌ای نظیر ترجمه زنده و پیشنهاد رستوران را به ارمغان آورد.

با این‌حال دستیار بیکسبی سامسونگ به کاربرانی متکی بود که پرسش‌های خود را مطرح نموده و با کمک دستورات ساده، پاسخ‌های خود را از طریق اینترنت دریافت می‌کردند.

بیکسبی از ظرفیت‌های ChatGPT (محصول کمپانی OpenAI) یا Google Gemini بی‌بهره است. ربات‌های چت گوگل و OpenAI در پاسخ به سوالات کاربران می‌توانند متون و تصاویر جدیدی را ایجاد نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH