سامسونگ کار بر روی گلکسی S9 را آغاز کرده است؛ اطلاعات بیشتر از نوت 8

بر اساس گزارشی از کشور کره، سامسونگ کار بر روی پرچم‌دار سال 2018 خود با نام گلکسی S9 را آغاز کرده است. به‌طور طبیعی، توسعه پرچم‌داری که به سال آینده تعلق دارد به این زودی‌ها آغاز نمی‌شود به‌علاوه گوشی گلکسی S8 و +S8 تنها دو هفته قبل معرفی شده و هنوز هم به بازار عرضه نشده‌اند. طبق اطلاعات منابع مختلف، 6 ماه زودتر از برنامه زمان‌بندی خود، کار بر روی نمایشگر متعلق به گلکسی S9 را شروع نموده است.

این گزارش علت این کار را، فرآیند کنترل جدید و بهبودیافته سامسونگ می‌داند که به دلیل فاجعه رخ‌داده برای گلکسی نوت 7 به وجود آمد. انفجار باتری در بسیاری از نسخه‌های نوت 7 باعث شد که سامسونگ آن را از خط تولید خارج کرده و تمامی موجودی آن را هم از بازار جمع‌آوری کند. البته در خبرها آمده که نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 با باتری با ظرفیت کمتر به‌زودی در آسیا مجددا به بازار بیاید.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی نسخه بعدی نوت با نام نوت 8 و اسم رمز Graet است. از مشخصات احتمالی این فبلت می‌توان به نمایشگر 6.32 اینچی، اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر و کلید هوم مجازی اشاره کرد. محل قرارگیری اسکنر اثرانگشت در S8 و S8+ در پنل پشتی و در کنار دوربین است. یکی از ایرادهایی که به این جانمایی وارد می‌شود این است که کاربران ممکن است به هنگام استفاده از این اسکنر و باز کردن قفل گوشی، انگشت خود را بر روی لنز دوربین گذاشته و آن را لک بیندازند. اما اگر گزارش فوق صحت داشته باشد، سامسونگ قصد دارد تا محل قرارگیری اسکنر اثرانگشت را در نوت 8 تغییر داده و با استفاده از تکنولوژی جدید، آن را به پنل جلویی بازگرداند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH