اپل در آیفون ۸ از تکنولوژی کانکتور هوشمند استفاده خواهد کرد

سال گذشته قبل از معرفی رسمی آیفون ۷ شایعه‌ای مبنی بر مجهز شدن این گوشی به کانکتور هوشمند آیپد پرو شنیده می‌شد. با این حال همین شایعات در مورد آیفون بعدی اپل نیز به گوش می‌رسد و احتمالا اپل از این رابط در آیفون ۸ استفاده می‌کند.

طبق گزارش وبسایت The Verifier، گوشی هوشمند آی‌فون ۸ که محصول ۲۰۱۷ شرکت اپل خواهد بود، مجهز به رابط هوشمند است. گفته می‌شود که این رابط باعث افزایش سرعت در شارژ بی‌سیم شده و از لوازم جانبی مرتبط با واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند.

البته مشخص نیست که این رابط از کدام یک محصولات واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده استفاده می‌کند با این حال حتی این احتمال وجود دارد که اپل خود در حال طراحی گجت‌های هوشمند واقعیت مجازی باشد.

باتوجه به اینکه شرکت اپل همواره سعی دارد تا تکنولوژی‌های خود در را محصولات مختلفش استفاده کند، بنابراین بهره‌گیری از کانکتور هوشمند در گوشی‌های آیفون امر دور از انتظاری نخواهد بود، حال اینکه شرکت اپل از این تکنولوژی در آیفون ۸ و برای تسریع در شارژ بی‌سیم و اتصال به گجت‌های واقعیت مجازی استفاده کند یا خیر، بحث جداگانه‌ای بوده و باید منتظر رونمایی رسمی از آیفون ۸ بود.

با این حال به احتمال فراوان اپل در آیفون ۸ از تکنولوژی شارژ بی‌سیم به همراه ویژگی‌های سخت‌افزاری جدیدی چون نمایشگر OLED استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب انتظار می‌رود قیمت این گوشی هوشمند بسیار بالا باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH