خریداران گلکسی +S8 را بیش از گلکسی S8 پیش خرید کرده اند

مدت کمی از مراسم معرفی گلکسی S8 و گلکسی +S8 گذشته ولی در این مدت کوتاه کهکشانی‌های سامسونگ توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده اند که موجب فروش بسیاری برای این اسمارت فون‌ها شده و سود خوبی را به کمپانی سامسونگ رسانده تا ضرر‌هایی که پس از مشکلات گلکسی نوت ۷ متحمل شده بود را جبران نماید.

این کمپانی بزرگ ارقامی از فروش هفته اول این گوشی‌های هوشمند را در فضای مجازی منتشر کرده بود که نشان می‌داد فروش گلکسی S8 و گلکسی +S8 با استقبال خوبی روبرو شده و سامسونگ در این زمینه نگرانی ندارد.

این استقبال می‌تواند به دلیل پشتیبانی بیشتر سامسونگ از این پرچمدار و وجود ویژگی‌های منحصر به فرد نسبت به رقبا باشد.

شعبه ایالات متحده این شرکت اعلام کرده که ارقام اولیه پیش فروش این اسمارت فون‌ها از گلکسی S7 و گلکسی S7 اج فراتر رفته و با رشد دو رقمی همراه بوده است.

این گزارش خبر قبلی که کره جنوبی از این پیش فروش اعلام کرده بود را نیز تایید می‌کند.

سامسونگ می‌گوید که اکثر خریدارن گلکسی +S8 را به عنوان اسمارت فون منتخب خود انتخاب کرده اند.

همچنین طبق گفته‌های این شرکت بیشتر مردم رنگ مشکی را خریداری نمودند اما در عرصه جهانی رنگ خاکستری مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

در آمریکای شمالی اسمارت فون‌های بزرگتر رشد سریع تری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارند و در حال تسخیر بازار هستند پس گلکسی +S8 با استقبال بیشتری نسبت به گلکسی S8 مواجه شده اما باید بدانید که گلکسی S8 صفحه نمایشی 5.8 اینچی دارد که برای یک اسمارت فون به اندازه کافی بزرگ ساخت شده است.

اما شاید بتوان دلیل این استقبال پر شور به سمت این گوشی هوشمند 6.2 اینچی را تمایل کاربران به خرید تلفن همراه بهتر دانست که از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی نیز برخوردار است.

فروش بیشتر گلکسی +S8 می‌تواند نشان دهنده تغییری مهم در در عادات مصرف کنندگان نیز باشد.

نظر شما دنبال کنندگان آی تی رسان در این زمینه چیست؟ آیا گلکسی S8 را خریداری می‌کنید یا برادر بزرگ تر این اسمارت فون یعنی گلکسی +S8 انتخاب شما است؟

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “خریداران گلکسی +S8 را بیش از گلکسی S8 پیش خرید کرده اند”

  1. نمیدونم چرا سامسونگ صفحه نمایش فلت این گوشی رو نزده ! این چه وضعشه !!
    حیف گوشی اس ۸ که صفحه نمایش فلت نداره
    بدتر از اون صفحه نمایش زمانیبه درد میخوره که از همهش استفاده کنی نه اینکه به علت نسبت ۱۸.۵ به ۹ حاشیه سیاه موقع اپلیکیشن ها ظاهر بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH