تماس صوتی تلگرام به استرالیا هم رسید

همان طور که مطلع هستید، کمپانی تلگرام چند مدتی است که خبر از آوردن قابلیت جدید برقراری تماس صوتی در اپلیکیشن‌اش را داده است. به گفته تلگرام این قابلیت در آخرین نسخه به صورت خودکار در کشورهای مختلف عرضه خواهد شد و اخیرا کاربران استرالیا از موجود شدن آن در آخرین نسخه یعنی 3.18 خبر دادند.

این ویژگی ابتدا هفته پیش برای اولین بار در اروپا برای کاربران عرضه شد. کمپانی تلگرام قول داده که به زودی تماس تلفنی را برای تمامی کاربران در سراسر جهان منتشر خواهد کرد. به همین ترتیب هم چندی پیش در کشور استرالیا این قابلیت به تلگرام اضافه شد.

تماس صوتی در تلگرام مانند ارسال پیام در حالت Secret Chat، به صورت End To End رمزگذاری می‌شود و به این صورت امنیت بالایی را برای مکالمات صوتی شما فراهم می‌آورد. کد تاییدیه‌ای که در چت معمولی برای اثبات امن بودن ارتباط موجود بود، در تماس صوتی به صورت چهار ایموجی در آمده و هر دو کاربری که در حال برقراری تماس هستند می‌توانند آن‌ها را با هم چک کنند تا از امن بودن مکالمه‌شان مطمئن شوند.

ویژگی‌های مثبت متعددی در این قابلیت تماس صوتی موجود بوده که آن را از بقیه سرویس‌ها جدا کرده است. برای مثال در صورت نامناسب بودن کیفیت اتصال اینترنت گوشی، تلگرام در طی اقدامی از سرورهای زیرساخت خودش استفاده خواهد کرد تا بهترین کیفیت در تماس برای‌ شما ایجاد گردد.

تلگرام امید دارد تا با یک‌پارچگی این قابلیت بتواند آن را بر اساس نیاز و مصرف هر کاربر، هرچه بیشتر بهینه کند. این کمپانی می‌گوید چنین اقدامی را بدون جمع‌آوری داده‌های حساس انجام خواهد داد و کاربران خیالشان در این زمینه راحت باشد.

به زودی این قابلیت هم برای کاربران ایرانی که تعداد زیادی از مشترکین تلگرام را تشکیل می‌دهند، فعال خواهد شد. تلگرام را می‌توانید برای پلت‌فرم‌های مختلفی مانند ویندوز، اندروید، iOS، ویندوز فون، لیونکس و مک نصب و استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH