منتظر گوشی‌ ارزان قیمت موتو C پلاس موتورولا باشید

ظاهرا موتورولا قصد دارد در بازار گوشی‌های ارزان قیمت فعال‌تر شود و در کنار محصولات میان‌رده و رده بالای خود، این محصولات اقتصادی را نیز روانه بازار کند. در این مطلب با مشخصات گوشی موتو C آشنا خواهیم شد.

اخیرا تصاویری از گوشی جدید و ارزان قیمت موتورولا به نام موتو C منتشر شد و حالا مشخصات کامل این گوشی به همراه نسخه پلاس آن درز کرده است. Moto C و Moto C Plus هر دو از صفحه‌ نمایش 5 اینچی با رزولوشنی متفاوت و اندروید 7 نوقا بهره می‌برند. وضوح تصویر موتو C تنها 854 در 480 پیکسل یا FWVGA بوده و موتو C پلاس از صفحه‌ نمایش اچ‌دی 720p بهره می‌برد. هر دو به پردازنده 4 هسته‌ای MT6737m مدیاتک مجهز بوده و از اتصال LTE بهره می‌برند؛ هرچند که موتورولا یک نسخه از موتو C با اتصال 3G را نیز عرضه خواهد کرد.

موتو C از یک گیگابایت رم، حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی، باتری 2350 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد که جالب است بدانید هر دو دوربین آن به فلاش LED مجهز هستند.

در مقابل موتو C پلاس بسته به منطقه‌ای که عرضه می‌شود در دو نسخه با رم 1 یا 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه رم با دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش و باتری بسیار بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازارها خواهد شد. با توجه به وضوح تصویر و چیپست کم‌مصرف انتظار داریم این گوشی در دوام شارژ باتری رکوردشکنی کند.

به هر حال هنوز مشخص نیست این دو گوشی چه زمانی معرفی خواهند شد و لنوو قصد دارد آن‌ها را دقیقا در بازار چه کشورهایی عرضه کند اما از آن‌جا که چند هفته دیگر به معرفی موتو E4 و E4 Plus باقی مانده است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم این چند اسمارت‌فون به صورت هم‌زمان معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH