سامسونگ و اپل آشتی می‌کنند

handshake4-200x170

طبق گزارش‌های انتشار یافته از سوی سامسونگ، دو شرکت اپل و سامسونگ مشغول مذاکره برای خاتمه دادن به شکایات خود در رابطه با حق امتیاز هستند.

خبرگزاری کره تایمز روز دوشنبه اعلام کرد که سامسونگ در تلاش است تا اختلافات مهم خود را پیش از دادگاهی که قرار است ماه نوامبر در آمریکا برگزار شود است برطرف کند.

یکی از منابع اعلام کرده است که این مذاکرات از اوخر سال گذشته در حال انجام است. کمپانی واقع در کوپرتینو گزارش کرده است که چه دو کمپانی به توافق برسند و چه نرسند، درخواست اپل برای ممنوعیت واردات، توقف فروش یا غیره رد شده است.

به باور برخی از منابع دو کمپانی دریافته‌اند که زمان مذاکرات صلح آمیز فرا رسیده است.

ماه ژوین USITC (کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا) اپل را از وارد کردن آیپد 2 و آیفون 4 منع کرده بود. زیرا این واردات  از برخی از مفاد حق امتیاز سامسونگ تجاوز می‌کرد. رای نهایی روز اول آگوست و پس از 60 روز بازبینی اعلام خواهد شد و نشان خواهد داد که

آیا سامسونگ هم حق امتیاز اپل را نادیده گرفته است یا نه.

سال 2011 بود که اپل سامسونگ را به دادگاه کشید و رای دادگاه سامسونگ را مجبور به پرداخت یک میلیارد دلار کرد. البته این دعواها بغیر از آمریکا در کشورهای دیگری چون آلمان، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هم اتفاق افتاد.

باید دید که آیا بالاخره دو کمپانی تصمیم به صلح همیشگی خواهد گرفت یا نه. شاید صلح بین دو کمپانی باعث صلح بین کاربران دو برند هم بشود.

4 در مورد “سامسونگ و اپل آشتی می‌کنند”

  1. فکر کنم سامسونگم میخواد مثل اچ تی سی یک قرارداد با اپل ببنده و باج بده.ببخشید اشتباها بگیره نوشتم.

  2. قرارداد دارن وگرنه اپل تا الان به یکی دیگه داده بود!!!!!
    سامسونگ هم که پررو….
    تو اندروید فقط سونی
    کلا گوشی یا سونی یا اپل و بس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH