میت 9

نسخه آزمایشی اندروید O برای گوشی هوآوی میت 9 منتشر شد

به نظر می‌رسد کمپانی هوآوی در اقدامی سریع در حال آماده سازی اندروید O برای فبلت قدرتمند خود یعنی میت 9 است. نسخه پیش‌نمایشی که منتشر شده نشان می‌دهد که این آپدیت هنوز در حال پیشرفت است ولی نکته جالب وجود بسیاری از قابلیت‌های منحصر به فرد اندروید O در این بروزرسانی است.

با اینکه هنوز نسخه رسمی اندروید O برای گوشی میت 9 منتشر نشده، اما چند ویژگی جالب از جمله قابلیت تصویر در تصویر در نسخه آزمایشی این آپدیت وجود دارد. اخیرا نیز یک رام توسط یکی از اعضای سایت Xda Developers در اختیار کاربران قرار گرفته که نگاهی اجمالی بر ویژگی‌های جدید این بروزرسانی داشته است. این رام شامل پوسته اختصاصی EMUI ورژن 5.1 است که در واقع یک‌دهم از آخرین آپدیت منتشر شده توسط کمپانی هوآوی (EMUI v5) جلوتر است ولی در حال حاضر پرچمدار جدید این شرکت یعنی P10 نیز از همین نسخه از پوسته EMUI بهره می‌برد، به همین دلیل می‌توان گفت که این نسخه با ورژن نهایی که قرار است به زودی توسط هوآوی عرضه شود اندکی تفاوت دارد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که این رام برای کاربران عادی چندان مناسب و کاربردی نیست، زیرا علاوه بر آزمایشی بودن این بروزرسانی، رام منتشر شده از قبل روت شده و همچنین  مشکلات نرم‌افزاری بسیاری را دارا است. با این حال این رام در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان علاقمند قرار داده شده است. هنوز برنامه دقیق هوآوی برای بروزرسانی گوشی میت 9 و دیگر اسمارت‌فون‌های این کمپانی به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید اعلام نشده و به احتمال زیاد باید تا انتشار نسخه نهایی اندروید O توسط گوگل صبر کنیم. چرا که اکثر کمپانی‌ها بعد از ارایه نسخه رسمی و پایدار اندروید تصمیم به آپدیت اسمارت‌فون‌های خود می‌گیرند. در حقیقت ما هنوز نمی‌دانیم که نام اندروید O مخفف چیست و گوگل چه تغییراتی را برای آن در نظر گرفته است.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ لطفا نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH