گوشی LeEco Le Pro 3 AI Edition با دوربین دوگانه معرفی شد

کمپانی LeEco از گوشی جدید خود موسوم به Le Pro 3 AI Edition رونمایی کرد؛ محصولی که انتظار می‌رفت با نام Le Max 3 معرفی شود. این گوشی از فردا در رنگ‌های طلایی و مشکی در کشور چین قابل خریداری است. دو نسخه موجود آن، standard و eco نام دارد که eco نسخه بالا رده محسوب می‌شود.

نسخه standard گوشی Le Pro 3 AI Edition از نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ‌دی به همراه دوربین دوگانه با دو لنز 13 مگاپیکسلی (مونوکروم و رنگی) بهره می‌برد. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به گشودگی دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فلاش LED دوگانه و ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد. البته امکان ثبت ویدئو آهسته با نرخ 120 فریم بر ثانیه و رزولوشن 720P هم ممکن است.

دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 76.5 درجه است. نسخه استاندارد با پردازنده مدیاتک Helio X23، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که باتری 4000 میلی‌آمپری را در خود گنجانده است. سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشملو آن هم با رابط کاربری LeEco همراه شده است.

اما نسخه eco، شصت و چهار گیگابایت حافظه داخلی داشته و پردازنده Helio X27 دارد. نقطه اشتراک این دو نسخه، ابعاد 152.4 در 75.1 در 7.5 میلی‌متری و وزن 168 گرمی است. نسخه استاندارد Le Pro 3 AI Edition، 260 دلار و نسخه eco، 347 دلار قیمت دارد.

عبارت AI هم در این گوشی به هوش مصنوعی آن اشاره دارد که حتی در هنگام خاموش بودن نمایشگر می‌توانید از دستیار مجازی آن استفاده کنید. این دستیار، ویژگی یادگیری ماشینی را هم دارد که در طول استفاده از آن، رفتارها و عادات شما را آموخته و به شما در استفاده از گوشی کمک می‌کند.

1 در مورد “گوشی LeEco Le Pro 3 AI Edition با دوربین دوگانه معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH