سامسونگ نمونه اولیه تلفن هوشمندی با دو نمایشگر را آزمایش می‌کند

تلاش‌های زیادی تاکنون برای تولید تلفن‌های خمیده یا تاشو توسط کمپانی‌ها صورت گرفته که البته به نتیجه نرسیدند. حال طبق گزارشاتی که از سوی رسانه‌های کره‌ای ET news و The Investor منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال تولید چند نمونه‌ اولیه از تلفنهای هوشمند با دو نمایشگر است.

گزارش‌های جدید اطلاعاتی از شروع تولید دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر در اوایل سال 2017 در اختیار ما قرار دادند. طبق برنامه‌ریزی سامسونگ، این شرکت در نظر دارد دارد تا پایان نیمه اول سال 2017 بین 2 تا 3 هزار دستگاه گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر بسازد. ناگفته نماند این دستگاه‌ها برای بازار مصرفی ساخته نمی‌شوند و بیش‌تر جنبه آزمایشی برای ساخت گوشی‌های هوشمند خمیده را ایفا خواهند کرد. این نمونه‌های اولیه ظاهرا از نمایشگر‌هایی اولد سفت و مقاوم 5 اینچی ساخته شده‌اند که توسط یک لولا به یکدیگر چسبیده‌اند. به نظر می‌رسد طراحی این تلفن‌ها مشابه گوشی Medias W N-05E باشد که توسط کمپانی ژاپنی NEC تولید شده است. هم‌چنین گوشی Kyocera Echo نیز دارای همین نوع طراحی بود.

سامسونگ مدت زمان زیادی است که رویای ساخت گوشی‌های هوشمند با نمایشگر‌های قابل انعطاف را در ذهن دارد که البته هنوز چنین دستگاه‌هایی آماده تولید و استفاده عمومی نیستند. این نمایشگر‌ها فعلا در مرحله آزمایشی و نمونه‌‌های اولیه قرار دارند. البته چند وقت پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ قرار است گوشی‌های منعطف را تا سال 2019 به تولید نهایی برساند که این موضوع کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

یکی از صنایع فعال در این زمینه به ETNews گفت: از آن‌جا که گوشی‌های تاشو اخیرا بیش‌ترین جلب توجه را در بازارها داشتند این مهم است که نظرات و خواسته‌های مربوط به رابط کاربری در این نمونه‌های اولیه سنجیده شود. به همین دلیل سامسونگ الکترونیکس تلاش می‌کند این گوشی‌های تاشو را با کیفیت بسیار ویژه‌ای تولید کند.

اما سوال اصلی این است که آیا به طور کلی انعطاف پذیری گوشی‌های هوشمند به معنای یک مزیت و فایده برای مصرف کننده خواهد بود؟ احتمالا استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به دو نمایشگر ایده مناسبی برای پی بردن به پاسخ این سوال است.

2 در مورد “سامسونگ نمونه اولیه تلفن هوشمندی با دو نمایشگر را آزمایش می‌کند”

  1. اخه من موندم صفحه نمایش قابل انعطاف ب چ دردی میخوره؟؟
    گوشی دونمایشگره هم قطعن میزان ضخامت بیشتری خواهد داشت
    باتشکر از دوست عزیز،آقای بالویی

    1. جواد بالویی

      اتفاقا من فکر میکنم خیلی هم خوبه.دیگه آنچنان دغدغه شکستن نمایشگر یا آسیب بدنه رو نداریم. گوشی دو نمایشگره شبیه لپ‌تاپ خودمونه و میشه تحملش کرد. در هر صورت قطعا با استقبال خوبی از این دستگاه‌ها روبرو میشیم. منم از شما تشکر میکنم که اخبار مارو دنبال میکنید و نظراتتون رو بیان میکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH