بررسی کنسول بازی نینتندو سوییچ (ویدیوی اختصاصی)

کمپانی ژاپنی نینتندو را بایستی از قدیمی‌ترین سازندگان کنسول بازی در جهان دانست که تاثیر بسیار زیادی نیز در این عرصه داشته و با ارایه دستگاه‌های گوناگون که اکثرا موفق نیز بودند، توانسته تحولات گسترده‌ای را در این بخش پرطرفدار بازار ایجاد کند.

سال گذشته بود که این شرکت ژاپنی از نسل جدید کنسول‌هایش با نام سوییچ رونمایی کرد، دستگاهی که پس از عدم موفقیت Wii U بسیاری با دیده تردید بدان می‌نگریستند. اما ظاهرا این شرکت تمام عزم خودش را جزم کرده بود تا با ارایه دستگاهی متفاوت و در عین حال دلپذیر، شکست قبلی‌اش را جبران نموده و با قدرت به جنگ رقبای اصلی‌اش یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 برود.

کنسول جدید نینتندو را بایستی محصولی خلاقانه دانست که به شما اجازه بازی کردن در سه حالت مختلف را می‌دهد. نخست مانند همه کنسول‌ها، قادر هستید تا آن را به تلویزیون متصل کرده و بازی کنید. در مود دوم، شما کنسول را از روی داک خودش خارج کرده، جوی استیک‌ها را که این کمپانی آن‌ها را جوی کان می‌نامد به سمت راست و چپ آن متصل کرده و بر روی نمایشگر اصلی دستگاه و به صورت پرتابل بازی می‌کنید. حالت سوم هم بیشتر برای زمانی است که بخواهید دو نفره بازی کنید، دستگاه را از طریقه پایه پشتی در مقابل خودتان قرار داده و هر یک از جوی کان‌ها را در دست می‌گیرید و به بازی کردن می‌پردازید.

در واقع سوییچ به‌قدری جالب و متفاوت است که توانست در همان ابتدای ورودش به بازار، تمام رکوردهای فروش این شرکت را جابجا کرده و بیشتر از انتظارها بفروشد.

حال در کلیپ زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این کنسول جذاب و جالب را برایتان بررسی نموده‌ایم.

 راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH