ساعت هوشمند Study Watch را بشناسید

اپ گوگل فیت در ابزارهای هوشمند مانند ساعت‌ها، شاید تنها برای تناسب اندام و سلامتی جسمانی کاربران، مفید و کاربردی باشد، اما یکی از کمپانی‌های مرتبط در این زمینه با نام Verily که زیر نظر شرکت Alphabet و بخش تحقیقاتی گوگل است، به دنبال توانایی‌های بیشتر و متنوع‌تری در این زمینه بوده و برنامه‌های زیادی هم برای آن چیده است.

این کمپانی به تازگی از یک ساعت هوشمند با نام Study Watch پرده‌برداری کرده است. هنگامی که کاربر آن را به دستش می‌بندد، داده‌های زیادی در زمینه سلامتی، از فرد به ساعت منتقل می‌گردد. کاربرد اصلی این ساعت می‌تواند در تشخیص بیماری‌های مختلفی که به راحتی توسط ابزارهای معمولی قابل بررسی نیستند، باشد.

Verily که سازنده استادی واچ است درباره این ساعت هوشمند می‌گوید:

معماری ساعت هوشمند Study Watch برای دریافت سیگنال‌های باکیفیت و استفاده بدون مرز همراه قابلیت‌های فراوان با در نظر گرفتن نیازهای مطالعات مشاهده‌ای مانند گذاشتن تاثیر در تجربه شخصی کاربر، طراحی و ساخته شده است. این طراحی بازخوردی از کاربران، محققان و پزشکان بوده است.

قابلیت‌های اصلی موجود در این ساعت هوشمند که بیشتر اهداف تحقیقاتی هم دارد در ادامه قرار گرفته‌اند.

  • طراحی سنسورهای فیزیولوژیکی و زیست محیطی متعدد برای اندازه گیری سیگنال برای مطالعات مربوط به بخش‌های قلبی و عروقی، اختلافات حرکتی و قسمت های دیگر. با این سنسورها توسط ساعت هوشمندتان قادر به محاسبه و مشاهده نوار قلب (ECG)، ضربان قلب، فعالیت الکترودرمال، و جنبش اینرسیایی خواهید بود.
  • عمر باتری بسیار بالا نزدیک به یک هفته کامل که برای کاربری بهتر در زمینه مطالعات و بهره‌برداری از بخش‌های پزشکی آن بسیار مفید خواهد بود.
  • حافظه داخلی با حجم بسیار بالا که توسط آن کاربر می‌تواند در طی هفته‌ها، اطلاعات و داده‌ها را به صورت ذخیره شده داشته باشد و از آن‌ها بدون نیاز به همگام سازی خاصی استفاده کند.
  • پردازنده‌ای فوق‌العاده قوی که از الگوریتم‌های پردازشی همزمان بهره می‌برد.
  • فریموری حرفه‌ای که قابلیت به‌روز رسانی به الگوریتم‌ها، قابلیت‌های کاربردی و رابط کاربری جدید را دارد.
  • نمایشگر به صورت همیشه روشن بوده و از انرژی بسیار کمی استفاده می‌کند تا بتواند همیشه اطلاعات را به شما نمایش دهد. این نمایشگر از رزولوشن بالایی هم بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند در بخش‌های مطالعاتی و  علوم تجربی بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. یکی از این بخش‌های مطالعاتی پروژه تشخیص بیماری پارکینسون بوده که به سرعت فرد مبتلا شده را از آن مطلع می‌سازد. اطلاعات بیشتر در رابطه با این ساعت هوشمند را می‌توانید در وبلاگ این کمپانی مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH