نسخه اندروید یوتیوب تصویر اصلی

گوگل در حال انجام تغییراتی در رابط کاربری نسخه اندروید یوتیوب است

به نظر می‌رسد گوگل مشغول انجام تغییراتی در رابط کاربری نسخه اندروید یوتیوب است. به جای ارائه ویژگی تصویر در تصویر، رابط کاربری جدید حاوی یک نوار شناور در پایین صفحه است که دارای دکمه‌های Play و Pause است.

این رابط کاربری جدید همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به کشیدن انگشت‌شان روی صفحه، ویدیوها را ببندند. این سومین رابط کاربری جدیدی است که در طول یک ماه گذشته روی نسخه اندروید اپ یوتیوب آزمایش می‌شود؛ تمامی این سه رابط کاربری توسط یک به‌روز رسانی Server-Side به اپ اضافه خواهند شد.

نسخه اندروید یوتیوب تصویر ۱

در کنار همه این تغییرات، یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این است که روی هر جایی از نوار پخش ویدیو تپ کنید، یک تصویر ثابت از آن لحظه از ویدیو به شما نشان داده می‌شود. این ویژگی روی نسخه وب و iOS یوتیوب از قبل منتشر شده است. ظاهر نوار ناوبری پایینی اپ هم در این رابط کاربری عوض شده و لینک‌هایی به Home ،Trending ،Subscriptions و Library ارایه می‌کند. دکمه آپلود ویدیو نیز به سمت چپ نوار جست‌وجو منتقل شده و در لیبل بالا و سمت چپ صفحه به جای نام تبی که در آن هستید، فقط نام یوتیوب خوانده می‌شود.

نسخه اندروید یوتیوب تصویر ۲

تمامی این ویژگی‌های جدید به مرور در حال کاهش اختلافات ظاهری بین نسخه اندروید و iOS اپ یوتیوب هستند. هدف اصلی این است که رابط کاربری و تمامی امکانات یوتیوب بین تمامی پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌ها یکسان و واحد شود. این باعث می‌شود کاربران فارغ از سیستم عامل مورد استفاده خود، تجربه یکسانی از یوتیوب داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH